
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Я вже казав, что Амазон – величезний маркетплейс із мільярдами позицій, де запускати рекламу 100% потрібно, особливо якщо хочете перейти на бурж.
Так, це не найбільший майданчик, а лише третій після Google та Facebook, зате ціна за клік там нижча.
Керування кампаніями та оголошеннями відбувається через менеджер реклами. Мати зручний інструмент для налаштування та оптимізації реклами Амазон – вже половина успіху. Тому зібрав для вас добірку софту, який актуальний для 2021 року.
Загальний список:
Пройдемося по кожному окремо.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 1 – Крім платної версії, у SellerLabs є пробна
Це універсальна платформа для управління рекламою на Amazon з інтелектуальним PPC-алгоритмом, який допоможе автоматизувати РК. Інструмент Ignite спеціально допомагає користувачам розширювати та оптимізувати свої кампанії PPC на автопілоті, щоб отримати максимальну віддачу від витрат на рекламу.
Крім управління, Seller Labs також включає інші інструменти, що допомагають керувати магазином FBA:
Ціни на софт засновані на щорічному продажу стороннім постачальникам й починаються від 39 доларів на місяць при щорічній оплаті. Залежно від того, скільки продажів ви робите на рік, визначатиметься ціна з вищими планами до 399 $ на місяць.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 2 – Офіційна сторінка сервісу
Для всіх, хто погано знайомий з продажами на Amazon або просто хоче промацати ґрунт за допомогою автоматизованих інструментів контекстної реклами, Trendle – відмінний вибір для старту.
Маючи пул різних функцій, Trendle покращує рекламні кампанії за допомогою автоматичного аналізу. Це встановлення певних переваг та спостереження за тим, як це знижує ACOS, збільшуючи частку рекламодавця на ринку.
На додаток до можливостей автоматичного управління, Trendle надає звітні дані, включаючи прогнозування запасів та прибутковість. У Trendle є багато вбудованих функцій, всі аспекти налаштування та оптимізації Amazon реклами можна автоматизувати.
Ціни на Trendle починаються від 10 доларів на місяць за план для новачків, який доступний лише продавцям, у яких менше 1000 закритих замовлень.
Після 1000 виконаних замовлень доведеться перейти на їх початковий план, який включає до 2,5 тисяч доларів витрат на PPC за 50 доларів на місяць. Будь-які інші щомісячні витрати на рекламу у розмірі 2500 доларів покриваються в рамках професійного плану за 100 доларів на місяць.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 3 – Домашня сторінка Sellics
Підтримка прибутковості PPC-кампаній Amazon пов’язана з постійною оптимізації. Саме для цього завдання і підійде Sellics.
Це повноцінний інструмент управління рекламою, поділений на кілька платформ. Крім своєї універсальної платформи управління для продавців окремо пропонується інструмент для запуску реклами.
Особливість програмного забезпечення – його прозорість. Багато інших рішень із вбудованим штучним інтелектом пропонують рішення, які важко зрозуміти (що змінюється? чи змінюється щось взагалі?). Але з Sellics кожна зміна заноситься в журнал, тому ви точно знатимете, що саме змінилося.
Тарифи починаються з 89 доларів на місяць за стартовим планом, який покриває до 2,5 тисячі доларів на місяць на рекламу. Інші плани збільшують щомісячні витрати: Premium покриває більше 10 тисяч доларів на місяць на рекламу за ціною 749 $ на місяць.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 4 – Сайт Perpetua
Як і в попередніх програмах, Perpetua пропонує ШІ для підвищення ефективності реклами на Амазоні.
Підходить для брендів, агентств та індивідуальних продавців та дозволяє своїм користувачам зростати в авто режимі за рахунок функцій алгоритмічного призначення ставок, націлення та автоматизації кампаній.
Perpetua має власний генератор відеореклами, який дозволяє створювати власні рекламні оголошення за лічені секунди та оптимізувати свої кампанії.
Ціни починаються від 50 доларів на місяць для користувачів, які витрачають менше ніж 1 тисячу доларів на місяць на рекламу. Усі витрати на рекламу та ціни на суму понад 10 тисяч доларів на місяць змінюються на фіксовану плату + відсоток.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 5 – Домашня сторінка сайту Downstream
Менеджер оптимізує ваші рекламні кампанії, щоб максимізувати продуктивність та віддачу, використовуючи інструментарій штучного інтелекту разом із машинним навчанням.
Одна з ключових рис Downstream – максимізація продажів за рахунок досягнення мети, коли алгоритми точно налаштовують кампанії та ставки для досягнення певних KPI.
Інші ключові функції цього ПЗ включають:
Ціни на Downstream починаються від 359 доларів на місяць при щорічній оплаті, хоча вони мають безкоштовний період, щоб більше дізнатися про дане програмне забезпечення. Функції тріальної версії дуже обмежені в порівнянні з платними планами. Але для демонстрації можливостей сервісу вистачить.
Якщо ви – велике агентство або команда в штаті, і шукаєте комплексне рішення для звітності та оптимізації Amazon реклами, то обов’язково зверніть увагу на цей сервіс.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 6 – Домашня сторінка сервісу
З RevenueWize практично будь-хто може скористатися їх функціями на халяву.
Підходить як для індивідуальних продавців, так і для агентств, допомагає користувачам максимально ефективно використовувати бюджет за допомогою своїх інтелектуальних функцій оптимізації. Включаючи безліч функцій аналітики та штучного інтелекту, будь-який продавець матиме все необхідне під рукою.
Також є інструменти підказки ключових слів для реклами.
Для користувачів, зацікавлених у RevenueWize, компанія пропонує повністю безкоштовну версію без пробного періоду на постійній основі. На додаток до безкоштовної версії пропонується проф. план, який починається від 89 доларів на місяць та дає доступ до низки додаткових функцій платформи.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 7 – Головна сторінка сайту сервісу
ПЗ оптимізує та розширює РК збільшення прибутку, дозволяючи зосередитися розвитку бізнесу. У комплекті з модулями звітності, оптимізації, управління кампаніями та покращення лістингу, цей інструмент поєднує у собі безліч функцій для створення автоматизованої системи.
Система шукає невикористані пошукові запити, які клієнти використовують для покупки таких самих товарів, як і ваші. Ці ключі можна додати до списку за один клік.
Крім управління контекстною рекламою в Амазон, у PPC Entourage є корисні інструменти для підвищення рейтингу у звичайному пошуку. ПЗ включає модуль поліпшення лістингу, який допомагає продавцям відстежувати й знаходити ключові слова для оптимізації сторінок зі списком товарів.
Вартість стартує від 47 доларів на місяць з обмеженням на 5 ідентифікаторів товарних позицій однієї країни. Більше 52 позицій збільшують ціну за план до 247 доларів, а додаткові облікові записи за межами США коштують +29,99$ зверху.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 8 – Початкова сторінка
У комплекті з різними автоматичними функціями Ad Badger автоматично запускає кілька завдань, щоб знизити вартість реклами (ACOS).
Одна з крутих особливостей Ad Badger – щоденний засіб оновлення мінус-слів, який щоночі автоматично сканує пошукові запити, щоб знайти на їх основі збиткові ключові слова. Додаємо до цього функцію автоматичного призначення ставок, яка застосовує нові ставки щодня на основі даних кампанії, і одразу зрозуміло, що Ad Badger – чудовий помічник.
Деякі користувачі, які використовують цей інструмент, повідомляють, що ACOS знизився зі 100% до 18% за 4 місяці використання. З підпискою відкривається доступ до навчальних відео Amazon PPC, у яких є 5+ годин практики, які продавці можуть реалізувати у своїх кампаніях.
Ціна стартує від 87 доларів на місяць при витратах на рекламу 5 тисяч доларів на місяць. Якщо витрати більше 25 тисяч доларів на місяць, тоді плани починаються з 450 доларів на місяць.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 9 – Домашня сторінка сайту Sellozo
Все, що потрібно зробити користувачам, — це вибрати свої кампанії та включити оптимізацію реклами Амазон.
Особливість Sellozo – здатність візуально налаштовувати будь-яку стратегію виявлення ключових слів кампанії шляхом перетягування. Це дозволяє кожному швидко налаштовувати складні структури кампанії та правила переміщення ключових слів у рекордно короткі терміни.
Ще одна корисна функція – можливість запланувати показ реклами лише у певний час дня. Отже, можна заощадити бюджет і максимально використати свої можливості в завантажені періоди.
Одна з найшвидших автоматичних функцій переоцінки, яка дозволить випередити конкурентів за цінами на ваші товари.
Ціни починаються від 149 доларів до 10 товарів, а вже за 1000 позицій сума збільшується до 299 $ на місяць.
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 10 – Сайт BidX
Функція створення кампанії в один клік BidX працює до 12 разів швидше, ніж аналогічна функція за допомогою центру продажів Amazon. А щоб заощадити ще більше часу, можна налаштувати кампанію для кількох товарів одночасно.
Після створення РК розпізнаються ефективні та неефективні ключові слова, та їх ставки автоматично коригуються для досягнення максимальної рентабельності інвестицій.
У плани продавця входять регулярні телефонні дзвінки щодо стратегії та підтримка електронною поштою. Тобто можна обговорити ефективність реклами та способи підвищення впізнаваності бренду.
Ціни на BidX, придатні для окремих продавців, постачальників та агентств, поділені на три категорії для різних користувачів:
Посилання на сервіс.
Характеристики:
Рис. 11 – Welcome-сторінка SellerApp
Одна з основних опцій менеджера – оптимізатор мінус-слів. Регулярно визначаючи ключові слова, які не приносять продаж, програма може автоматично заносити їх до чорного списку та зменшувати загальний показник ACOS.
У той же час, SellerApp подвоює кількість ключових слів-переможців в РК, щоб підвищити впізнаваність ключових слів, які приносять вам продажі. У комбінації з аналітикою на корпоративному рівні SellerApp стане чудовим вибором для будь-якого продавця FBA.
Ціни починаються від 89 доларів на місяць при щорічній оплаті за найнижчим тарифним планом pro lite, що охоплює до 50 різних товарів. Ціни збільшуються до 149 доларів на місяць, якщо хочете відстежувати до 100 товарів + доступ до пріоритетної підтримки та коуча.
У тексті вище я не розповідав, як налаштувати рекламу на Амазон, стаття на цю тему вже є в блозі. Просто зібрав добірку цікавих інструментів, з якими можна легко керувати рекламою на майданчику та проводити швидку оптимізацію. Деякі проги мають пробний період, щоб можна було зрозуміти, як вони працюють.
Початківцям раджу брати або щось подешевше типу Seller Labs або Trendle. Застосовуйте такий самий підхід, як і при тестуванні креативів: сплатили мінімум план > поюзали пару місяців > зрозуміли, чи треба платити за це ПЗ далі.
Кожен менеджер має власні переваги, список дав вам великий – вибирайте те, що більше подобається і покращувати свої результати.
*під час підготовки статті ми використовували матеріали ppcprotect.com
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.