
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Одна з наших цілей під час розміщення реклами – створити пул кастомерів, який використовуватиметься для ретаргетингу. Він допоможе тримати зацікавленими чинних клієнтів, поки ми шукатимемо нових. Тому в цьому пості я поділюся порадами з таргетингу. Та зазначу, що таргетинг або ретаргетинг у ТікТок — це одне й те саме.
Якщо ви запускали ремаркетинг на інших платформах, тоді знаєте, як все відбувається. Якщо ні, зберіть аудиторію > налаштуйте таргетинг в TikTok на основі їх активності > отримайте більше конверсій > знизьте витрати на результат.
Під час підготовки статті ми використовували відео з YouTube-каналу Paid Media Pros:Основна ідея таргетованої реклами на будь-якій платформі скрізь одна й та сама, але TikTok має свої особливості. Нижче про них і розповім.
Таргетовані оголошення – найкращі для показу, тому що вашу рекламу бачать ті, хто вже виявив інтерес до:
Рис. 1 – Цикл таргету
Такі користувачі з більшою ймовірністю куплять у вас, підпишуться або виконають потрібну дію.
Вони вже знають ваш бізнес (хоча б трохи), тому це вже не холодна аудиторія.
Але перед запуском ретаргетингу потрібно налаштувати аудиторії користувачів. Як це зробити, дізнаєтеся нижче.
Ці аудиторії можна створити кількома способами з використанням різних джерел даних. У них має бути не менше 1000 користувачів, тому для формування деяких доведеться зачекати.
Створити користувальницьку аудиторію можна, використовуючи:
Рис. 2 – Джерела аудиторій для таргету Тікток
В Хелп-центрі ТікТока можна дізнатися про ці джерела докладніше.
Рис. 3 – Стартова сторінка довідкового центру
Покажу, як створити кожну з цих аудиторій, що налаштовуються, й ходом справи поділюся порадами, попередженнями, ідеями.
Почнемо з трафіку на сайті.
Рис. 4 – Вікно налаштування аудиторії
Широка аудиторія дозволяє створити аудиторію для таргетованої реклами в Тіктоці з одним або іншим типом подій.
У той час як Вузька аудиторія дозволяє створити аудиторію з одним та іншим типом подій.
Наприклад, ця опція підійде, якщо рекламодавець хоче створити аудиторію з тих, хто переглядає сторінки та додає товари до кошика.
Пропустіть цей крок, якщо плануєте увімкнути всі.
Наприклад, я виберу користувачів, які переглядали контент за останні 30 днів, та виключу тих, хто робив покупки за останні 30 днів.
Цей тип аудиторії є ідеальним, якщо ви продаєте товари й хочете перенацілити користувачів на те, що вони дивилися на вашому сайті.
А ще це знадобиться, якщо хочете опрацювати кинуті кошики та продати інші продукти.
Як побудувати аудиторію на основі відвідувачів сайту?
Щоб створити таку аудиторію для Tiktok таргета, потрібно насамперед привести трафік на свій ресурс.
Тому краще починати з налаштування кампанії на залучення відвідувань сайту чи кліків, а вже з її даних потім формувати потрібну аудиторію.
Перевірте, чи налаштовані всі важливі для бізнесу події. Для цього використовується піксель Тіктока. Його потрібно встановити та налаштувати відстеження на всіх або деяких сторінках сайту.
Рис. 5 – Пояснення для ручної установки пікселя Тікток
Ось список подій, на які можна налаштувати відстеження.
Рис. 6 – Подія – Опис
Перейдемо до створення аудиторії для націлення в ТікТок з файлу.
Рис. 7 – Вікно налаштування аудиторії
Цей варіант підходить, якщо у вас є список клієнтів, створений або з CRM, або з сервісу для розсилки листів (eSputnik, Mailchimp).
Робимо все те саме що і в п. 1.1, але як джерело вибираємо Взаємодії, вказуємо часові рамки і самі дії.
Рис. 8 – Вікно створення аудиторії
Аудиторія на основі взаємодій будується на базі взаємодії користувачів TikTok із попередньою рекламою, яку ви запускали, та ваших звичайних публікацій.
Взаємодія може бути будь-якою з таких подій:
Рис. 9 – Подія – Опис
Що писати в оголошеннях:
Як створити аудиторію на основі взаємодій із рекламою?
Гарна ідея – запустити рекламу в TikTok для широкої холодної аудиторії.
Це має продемонструвати ваш бізнес в цілому, або один з ваших продуктів, що найбільше продаються/новий реліз.
Запустіть свою таргетовану рекламу Тікток й на основі дій користувачів створіть оголошення, які дадуть користувачеві докладнішу інформацію про продукт.
Тепер подивимося, як використовувати дії у додатку для створення кастомної аудиторії.
Перед показом реклами потрібно встановити піксель для налаштування реклами та подій. Ось доступні події, які ви можете налаштувати для своєї програми:
Рис. 10 – Події
Вікно налаштування аудиторії виглядає так:
Рис. 11 – Створення аудиторії
Така реклама підходить для випадків:
Генерація лідів – це варіант аудиторії, що налаштовується, який дозволяє створювати аудиторію з користувачів, які взаємодіяли з вашими лідогенеруючими оголошеннями.
Рис. 12 – Вікно створення аудиторії
Наприклад, ви можете перенаправити користувачів, які переглядали форму у ваших оголошеннях для потенційних клієнтів, не надсилаючи її, з метою підвищення ефективності кампанії.
Креативи можуть бути у вигляді:
Тепер ви знаєте, як створити аудиторію для таргету, а значить, можна починати створювати оголошення. Про те, як рекламуватися в Тікток, докладніше ми писали раніше в цій статті.
Таргет TikTok нічим не відрізняється від таргету на інших платформах, таких як Facebook, Instagram або Google.
Ви просто показуєте рекламу людям, які вже якимось чином знають вас.
Коли ви запускаєте TikTok таргет, ваша мета – знайти широку холодну аудиторію та відфільтрувати її.
А вже потім за допомогою таргету знайти ідеальних клієнтів.
Найважливіше, що ви можете зробити – розуміти потреби клієнтів на кожному етапі їхнього шляху.
Ось і все, що вам потрібно для створення крутої реклами. І, звичайно ж, застосовуйте поради вище для успішного ретаргетингу.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.