
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ділюся другим конвертером оголошень. Перший був присвячений швидкому переходу зі стандартних оголошень на розгорнуті, з ним ви можете ознайомитися - тут.
Цей конвертер зроблений з метою допомогти протестувати рекламні кампанії "Тільки номер телефону" з мінімальними зусиллями.
Суть в тому, що ми беремо з розгорнутих оголошень Заголовки 1, 2 і використовуємо їх як Рядки опису 1, 2 для call only, тому що max довжина заголовків - 30 символів, а рядків опису - 35 символів. В ідеалі, після тесту, якщо РК покаже задовільні результати, їх краще переписати спеціально під мобайл.
Конвертер доступний за посиланням - тут. Щоб ним скористатися, тисніть в документі "Файл -> Створити копію". Інструкція зі скринами трохи нижче.
При кліці на оголошення з типом "ТНТ" користувач не потрапляє на наш сайт, а одразу набирає наш номер телефону. Сплата йде за клік по оголошенню, і немає значення, додзвонився клієнт чи ні.
Для "гарячих" тематик, наприклад, виклик евакуатора, ремонт побутової техніки, доставка їжі та ін..
Приклад оголошення:
Заповнюємо зліва в таблиці дані (стовпець B), що будуть використовуватися для імпорту – Назва компанії, номер телефону, Країна, Домен сайту (використовується для підтвердження номера та для URL, що відображатиметься).
Завантажуємо свій акаунт через Ads Editor та виділяємо Кампанії, в котрих ми бажаємо переробити “Розгорнуті оголошення” на “Тільки з номером телефону”.
3.1. Відкриваємо вкладку Оголошення -> Розгорнуті оголошення і все копіюємо.
3.2. Вставляємо це все до листу «Похідник – Оголошення» прямо до клітинки А1.
4.1 Повертаємося до Editor. Відкриваємо вкладку Ключові слова та таргетинг -> Ключові слова та все копіюємо.
4.2 Вставляємо все це до листа “Похідник – Ключові слова” прямо до клітинки А1.
Переходимо до лист «Фінал – Оголошення». Все копіюємо.
Повертаємося в Ads Editor, відкриваємо Акаунт -> Імпорт -> Вставити текст і вставляємо сюди нашу таблицю.
Тиснемо «Обробити» -> Прибираємо галочку з «Автоматично прийняти всі імпортовані зміни» -> тиснемо кнопку «Завершити та переглянути зміни».
(Якщо в нас після генерації оголошень з’являються дублі – однакові оголошення з різними ярликами, тоді ви отримаєте попередження «Один й той же об’єкт вказано кілька разів з конфліктуючими налаштуваннями. Використано лише варіант, зазначений першим.» – ігноруємо його і йдемо далі).
Перевіряємо додані оголошення, і якщо все ок, тиснемо кнопку вгорі «Зберегти».
Переходимо на лист «Фінал – Ключові слова». Все копіюємо. Робимо аналогічно кроки 6-8 та тиснемо в Ads Editor на кнопку «Опублікувати».
Т. я. через Editor немає можливості відразу вказати підтип кампанії «Тільки номер телефону», то відкриваємо налаштування нашої РК через інтерфейс та вручну міняємо тип «Всі функції» -> «Тільки номер телефону».
Не забуваємо додавати в нову РК списки мінус-слів та розширення.
Сподіваюся, цей конвертер оголошень буде вам корисний.
Якщо з’являються якісь помилки або пропозиції щодо поліпшення – пишіть до ПП. 🙂
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.