
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У попередній статті з email-маркетингу я розповіла про те, як розсилки можуть допомогти зберегти ваш бізнес в період карантину. Сьогодні хочу поділитися інструкцією, як запустити розсилку за вашою базою контактів з нуля.
Серед різноманіття сервісів важливо обрати такий, що підходитиме під ваші бізнес-цілі. При виборі звертайте увагу на такі важливі показники, як:
Нижче представлено порівняння декількох популярних сервісів розсилок, статусом на 2018 рік.
Рис. 1 – Порівняння сервісів розсилок (при натисканні на картинку зображення збільшиться)
У статті про СПАМ я вже писала про те, як важливо завести доменну пошту та робити всі розсилки з неї. Але не зайвим буде нагадати про це ще раз: спам-фільтри всіх поштовиків негативно реагують на масову розсилку зі звичайних пошт та у 95% випадків відправляють її до спаму.
Налаштувати таку пошту нескладно – в Гуглі багато детальних інструкцій, як можна це зробити самостійно.
Рис. 2 – Вірна та невірна адреса відправника
Перевіряємо її на валідність та ліквідність. З першим відмінно справляється більшість сервісів з розсилок – вони відсіюють Email з помилками вже на етапі завантаження бази. З другим теж, якщо вся база збиралася через форму підписки або реєстрації з Double Opt-in (підтвердженням підписки).
Якщо ж база збиралася без підтвердження, то перевірити її на ліквідність та наявність спам-пасток можна за допомогою спеціальних сервісів. Вартість такої перевірки коливається від $0,05 до $ 0,5 за одну адресу, в залежності від обраного сервісу. Це особливо актуально для великих баз, що збиралися та не використовувалися кілька років.
Існує 2 технічні налаштування – записи для домену, що безпосередньо впливають на доставку листів:
Також, з ними можна налаштувати ще один запис – DMARC, що допомагає боротися зі спамерами. Вона вказує, що робити з листами, котрі не пройшли перевірку SPF та DKIM.
Також для відстеження ефективності розсилок та попадання до СПАМу варто налаштувати постмастери Gmail та Mail.ru, а також Гугл Аналітику.
Добрий шаблон – це впізнаваний шаблон. Щоб зробити його таким, потрібно попрацювати та врахувати корпоративні кольори, логотип, особливості сайту та продукту компанії. А ще, правильно складений шаблон – це 30% гарантії того, що лист не потрапить до СПАМу.
Приклад вдалого шаблона:
Рис. 3 – Приклад вдалого шаблона листа
Шаблон містить фірмові кольори, логотип компанії, яскраві банери, інформація структурована згідно блокам, є заклик до дії.
Приклад невдалого шаблону:
Рис. 4 – Приклад невдалого шаблону листа
Не всі емодзі відображаються, немає хедеру.
Блоки візуально не відокремлені один від одного, немає заклику до дії (тільки посилання).
Внизу – логотип сервісу, через який проводилася розсилка. Лист знайшлося в папці СПАМ.
Будь-яка розсилка повинна бути з темою. Не варто слати листи, аби розіслати.
Подумайте, про що ви бажаєте розповісти підписникам, чим поділитися, що порадити? І, будь ласка, перестаньте писати слова “карантин” та “криза” в темі листа – поштові сервіси вже давно перенаситилися цією “актуальністю” та відправляють такі листи одразу до спаму. А якщо зовсім вже несила використовувати хайповую тему, будьте оригінальні, як, наприклад, Цитрус та Планета Кіно.
Рис. 5 – Варіанти інфоприводів
З цим пунктом начебто все зрозуміло. Текст повинен бути. А ще, він повинен:
Якщо пишете його самі – перечитайте кілька разів вголос та видаліть зайве. А краще – дайте почитати кому-небудь ще.
Обов’язково перевіряємо відображення листа в різних поштовиках та на мобільних телефонах.
Не намагайтеся зробити занадто химерний та сучасний дизайн на шкоду читабельності та змісту.
Після того, як ви виконали всі пункти вище, залишається зовсім небагато:
Вважається, що найефективніші дні для розсилок – вівторок та четвер. Але, як показала моя практика, все дуже залежить від ніші. Тому експериментуйте, тестуйте та буде вам щастя.
Як бачите, запуск розсилки з нуля можливий й без участі фахівців, але вимагає витрат часу та ресурсів. Ви можете протестувати створення розсилки за допомогою цієї інструкції вже сьогодні. А якщо бажаєте, щоб розсилками зайнявся фахівець з email-маркетингу, можете сміливо звертатися до ITForce за консультацією.
Вдалих розсилок!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.