
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Роки йдуть, а Чорна П’ятниця продовжує бути наймасштабнішим розпродажем року. По суті, вона не потребує реклами, але реалії такі, що компаніям доводиться викручуватись, придумуючи щось новеньке, щоб обійти конкурентів. Так, наприклад, з однієї п'ятниці, розпродаж переріс у тижневий або навіть місячний, а на місце простих знижок прийшли колеса фортуни, розіграші та подарунки.
Не так давно ми вже випускали статтю про те, як же правильно готуватися до такої події. Тепер давайте поговоримо, як виділитися на тлі конкурентів і наведемо вдалі приклади.
Стандартними знижками зараз нікого не здивуєш, а виділятися на тлі конкурентів треба. Тому за останні кілька років придумали цілий ряд заходів, якими можна заманити користувачів.
1. Динамічні знижки. Найпростіший спосіб підігріти інтерес користувачів і заохотити їх, якщо вони все-таки пропустили день розпродажу. Зазвичай проводиться так, що в Чорну П’ятницю робляться максимально високі знижки. Але розпродаж не обмежується одним днем. При цьому кожен день знижки зменшуються на 5%-10%, і так до 0%.
2. Обмежена пропозиція. Такий формат можна проводити у двох варіантах: обмежена пропозиція за кількістю товарів і обмежена пропозиція за видами товарів. Як на мене, обмежена кількість товарів створює більше ексклюзивності та терміновості, тому є більш привабливою для користувачів
Рис. 1 – Обмежена пропозиція
3. Закритий розпродаж. Має місце бути, якщо ви добре сегментуєте своїх підписників і можете виділити сегменти, яким такий розпродаж буде актуальним та цікавим.
Рис. 2 – Банер закритого розпродажу
Рис. 4 – Приклад закритого розпродажу для окремого сегменту
4. Колесо фортуни. Дуже популярний останнім часом формат, який гарно залучає людей. Суть в тому, що користувач запускає online-рулетку та отримує якийсь випадковий бонус. Можна виставити різний розмір знижки, а можна додати безкоштовну доставку та/або подарунки до замовлення. Можна підкрутити як однаковий варіант знижки для всіх, так і заморочитися й зробити дійсно випадкове потрапляння.
Рис. 5 – Колесо фортуни
Рис. 6 – Приклад колеса фортуни
Рис. 7 – Колесо фортуни
5. Зворотний відлік. Підігрів аудиторії перед розпродажем банером з таймером зворотного відліку. Також можна запускати такий таймер на період акції з посилом “до кінця розпродажу залишилося”.
Рис. 8 – Зворотний відлік
Рис. 9 – Зворотний відлік до Чорної П’ятниці
Ще приклади розпродажів:
Рис. 10 – Розпродаж на маркетплейсі
Рис. 11 – Розпродаж на маркетплейсі
У оффлайн-магазинах теж проводяться лотереї з призами або знижками, а також розіграші серед усіх, хто здійснив покупку, у певний період. Такий спосіб відмінно привертає увагу клієнтів і підсилює ефект від знижок. Але крім цього, знижка на наступну покупку допомагає повернути клієнта в магазин.
Механіка такої акції проста: клієнт оплачує покупку і тягне щасливий квиток/картку, і бачить на ньому розмір знижки або подарунок, які отримають при наступній покупці. Тут головне обмежити час дії бонусу, щоб про нього згадали швидше.
У випадку з розіграшем клієнт заповнює анкету і прикріплює до неї чек. Серед усіх чеків розігрується приз як в лотереї, в призначену дату. Найкраще використовувати для підвищення продажів в Чорну П’ятницю та інші розпродажі, щоб привернути максимум клієнтів.
Розсилки – незамінний інструмент на Чорну П’ятницю. Близько 30% всіх покупок припадають саме на email.
У листах також можна використовувати таймери зворотного відліку. Але, щоб email-кампанія була ефективною, варто врахувати 5 простих правил:
Рис. 12 – Email-розсилки до Чорної п’ятниці
Рис. 13 – Email-розсилки Black Friday
Рис. 14 – Email-розсилки до Чорної п’ятниці
Рис. 15 – Email-розсилки Black Friday
Й приклад кинутого кошика:
Рис. 16 – Кинутий кошик
Листи читають не всі, а ось Смски та Viber-повідомлення трапляються на очі адресату в 90% випадків. Однак це задоволення не з дешевих. Тому я рекомендую використовувати ці інструменти у зв’язці з Email.
Система такої зв’язки максимально проста: клієнт отримав лист, але не прочитав – відправляємо йому повідомлення в Viber. Якщо у нього Вайбера немає, тоді наздоганяємо SMS-кою. Це допомагає охопити максимум аудиторії й при цьому заощадити бюджет.
Рис. 17 – SMSки щодо розпродажу
Рис. 18 – Viber щодо розпродажу
Ну, і звичайно ж, обов’язково повідомити про свій розпродаж в соціальних мережах. Крім стандартних постів із закликом купити, тут можна влаштувати цілі передачі про те, як проходить розпродаж:
Приклади постів:
Рис. 19 – Пости у соцмережах
Рис. 20 – Пости щодо Чорної п’ятниці у соцмережах
Рис. 20 – Пости у соцмережах
Як ми бачимо, усі механіки досить прості, зрозумілі і не нові. Іноді з’являється щось креативне і цікаве, але частіше за все користувачам куди більше подобаються звичні формати. Але, звичайно, не варто забувати про прогрес і сучасні тенденції. Головне – не перемудрувати.
Чорна П’ятниця невдовзі мине, але ідеї залишаться і їх цілком можна застосовувати і до інших подій. Тому надихайтеся, додавайте статтю у закладки і починайте готується до Нового року!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.