замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
588
2

Де зараз витоки всього самого популярного й модного? Звідки ми беремо всі знамениті фрази й танцюємо під хайпові треки? Відповідь одна - Тікток.

Однозначно Тікток - це зосередження вже не тільки юних і наймолодших. Всі принади цієї мережі пізнали й користувачі трохи старші: зірки українського шоу-бізнесу, телеведучі та актори кіно.

Трохи статистики TikTok на початок 2021 року (дані дослідження App Annie):

  • понад 2 млрд завантажень;
  • найбільш завантажуваний додаток;
  • щоденна активна аудиторія - 800 млн користувачів;
  • в цьому році очікується зростання активної аудиторії до 1,2 млрд;
  • додаток доступний на 39 мовах;
  • ТОП-5 популярних країн - США, Туреччина, Росія, Мексика, Індія.

Популярність Тіктока полягає в його простоті, оскільки спочатку, і частково дотепер, цільова аудиторія мережі - це підлітки 10-16, і молодь до 24 років. Така публіка найбільше цікавиться трендами, новинками, легше приймає тенденції в музиці й змінює розважальні теми.

Чи варто брендам давати рекламу в Тікток? Однозначно відповідаємо, що так.

Методи просування в мережі:

  • використання челенджів та конкурсів за своєю тематикою;
  • нативні ролики;
  • використання створених вами стікерів та масок;
  • співпраця з блогерами мережі;
  • запуск офіційної реклами Tiktok Ads.

У цій статті поговоримо про налаштування офіційної реклами TikTok Ads: скільки вона коштує та як її запустити.


1. Для кого подойдет реклама в TikTok?

Перед тим як запускати рекламу в цій соцмережі, варто визначити, чи знаходиться тут ваша цільова аудиторія.

Трохи статистики мережі:

1) Жінок більше ніж чоловіків (60% проти 40%);
2) Процентний розподіл за віком:

  • до 18 – 43%;
  • від 18 до 25 – 33%;
  • від 25 до 34 – 21%.

3) Android користувачів – 73%, iOS – 27 %.

Якщо Ваш бізнес націлений на зрілу аудиторію, або ви працюєте в В2В сегменті, це не означає, що варто списувати TikTok з рахунків. Чому? Звичайно, в момент, коли TikTok тільки набирав обертів, складно було б знайти тут власника бізнесу. Тому реклама В2В продукту закінчувалася злитим бюджетом і розчаруванням.

Зараз все змінилося. Засновники великих компаній активно використовують TikTok як платформу для просування. І при правильному підході вони можуть стати вашою цільовою аудиторією.

! Тут є маленька неприємність: рекламні оголошення TikTok можуть підтримуватися не в усіх країнах. Так, наприклад в Україні ця функція поки недоступна).


2. Які види реклами підтримує TikTok?

На сьогодні (травень 2021) рекламодавцям доступні такі рекламні формати:

  • Brand Takeover – відразу після запуску програми на весь екран запускається відеоролик або GIF-анімація довжиною 3-5 сек.;
  • In-feed Native Video – невелике відео (до 60 сек.), яке періодично показується при листанні стрічки;
  • Hashtag Challenge – для участі в заході доведеться створити власне відео з використанням конкретного хештегу;
  • Branded Lens – авторські фільтри для фото й відео (те саме, що і маски в Інстаграм);
  • Top View – комбінація In-Feed Video і Brand Takeover, довжина – 15 секунд.

Зараз самому можна налаштувати в рекламному кабінеті тільки один формат – In-feed Native Video. Решта створюються за допомогою менеджера додатків і націлені на велике охоплення.

TikTok також дозволяє задати параметри націлювання для вибору ЦА:

  • За демографічними ознаками (стать, вік, геолокація, мови, інтереси);
  • За типом пристрою (мережа, ОС, оператор, вартість телефону).

Також є можливість налаштувати кампанії ретаргетинга на відвідувачів сайту, покупців або користувачів додатка.

Upd. 7.09.2021. TikTok розповів, що може сприяти ефективності відеореклами на платформі (джерело 1, джерело 2):

  • Розподільна здатність відео не менше 720P: розподільна здатність 720р дозволяє збільшити кількість показів на 5,39% в порівнянні з іншими форматами відео. 83,19% найпопулярніших відеороликів платформи мають такий дозвіл;
  • Використання аудіо: додавання аудіо будь-якого типу означає зростання числа показів на 16,05% в порівнянні з відео без звуку. 93,02% найпопулярніших відео використовують аудіо;
  • Вертикальне відео: означає зростання числа показів на 40,08% в порівнянні з відео з квадратним або горизонтальним співвідношенням сторін. 82,13% найпопулярніших відео використовують вертикальне співвідношення сторін.
  • Використання рекомендованого співвідношення сторін 9:16: вказує на збільшення кількості показів на 60,45% в порівнянні з відео, які погано розміщуються на екрані (і тому показують порожній чорний простір уздовж одного або декількох країв екрану). 98,63% найбільш ефективних відео використовують рекомендоване співвідношення сторін 9:16.
  • Субтитри: вони не тільки допомагають зробити ваші відео більш доступними, а й можуть збільшити кількість показів на 55,68% (за даними 73,22% найпопулярніших відеороликів платформи). Ця статистика також включає відео, які зображати CTA або яку-небудь пропозицію у вигляді тексту в відео.

3. Як налаштувати оголошення в рекламному кабінеті TikTok?

Якщо у вас ще немає рекламного кабінету (РК) в TikTok Ads, то клацніть тут для його створення.

Оберіть країну nf натисніть “Business”. Валюта й облік податкових платежів буде залежати від країни, яку ви виберете.

TikTok Ads

Рис. 1 – Інтерфейс РК в TikTok

Далі потрібно заповнити форму з контактною інформацією, після чого вам на пошту або на вказаний номер телефону прийде код підтвердження.

Після завершення реєстрації перейдіть в рекламний кабінет nf натисніть кнопку “Кампанії” – “Створити”.
Далі потрібно вибрати мету рекламної кампанії. В інтерфейсі TikTok Ads доступні наступні цілі:

Реклама TikTok Ads

Рис. 2 – Мета рекламної кампанії залежить від мети просування

Після вибору мети потрібно дати назву групі оголошень, відібрати місця розміщення, параметри аудиторії, й задати бюджет:

Настройка TikTok Ads

Рис. 3 – Назва групи допоможе зорієнтуватися в структурі

Якщо ваша реклама націлена тільки на російську аудиторію, то додаткові місця розміщення краще відключити, тому, що в Росії вони не популярні.

Ads TikTok

Рис. 4 – Місця розміщення можуть підбиратися системою автоматично

Реклама TikTok

Рис. 5 – Контролювати плейсменти можна вручну

Крім налаштувань демографії, інтересів, можна налаштовувати таргет на залучених користувачів, які стикалися з вашим контентом:

TikTok реклама

Рис. 6 – Вікно вибору аудиторії та геолокації для таргетингу реклами

На мінімальний денний бюджет встановлений ліміт – 2000 руб..

Тикток настройка рекламы

Рис. 7 – Вікно вибору денного бюджету

Ви можете показувати рекламні оголошення безперервно, а можете виставити графік показів для оптимізації віддачі рекламних кампаній. Наприклад:

Настройка рекламы TikTok

Рис. 8 – Графік показів реклами в ТікТок Едс

Потім переходимо до створення креативів.

Попри те, що доступні як відео, так і зображення, останній варіант не підтримується TikTok, що може привести до блокування оголошення.
Ви можете завантажити готовий відеоролик, вибрати його зі своєї галереї, або створити безпосередньо в рекламному кабінеті. Ви також можете подивитися, чи відповідає формат вашого відео вимогам TikTok:

Ads настройка TikTok

Рис. 9 – Вимоги до відео в ТікТок Едс

Ads Тикток настройка

Рис. 10 – Можна завантажити готове відео й створити його

Далі вам потрібно буде написати рекламний текст, вставити посилання, за яким користувач зможе перейти, клікнувши на ваше оголошення, й завантажити аватар профілю вашої компанії.

Ads настройка TikTok

Рис. 11 – Текст оголошення повинен залучати користувача

Після завершення створення оголошення воно піде на модерацію, а потім почне показувати в соцмережі.


4. Скільки коштує реклама в TikTok?

Розцінки на рекламу в TikTok залишаються в преміум-сегменті (якщо судити за мінімальними бюджетами).

Наприклад, для реклами формату відео в стрічці, CPM складе в середньому від 30 руб., А ціна за натискання – від 4 руб.
Це найдешевший формат реклами, який до того ж можна налаштувати самостійно. Всі інші формати автоматизовані й коштують на порядок вище.


5. Кілька прикладів того, як реклама в TikTok вплинула на впізнаваність бренду

Покажемо пару прикладів вдалих запусків реклами в Тикток.

@Chipotle

Мережа ресторанів, що спеціалізуються на мексиканській кухні – Chipotle вибрала соцмережу для просування гуакамоле (закуска з м’якоті авокадо). Під цю мету було створено хештег #guacdance.

Реклама Тикток

Рис. 12 – Приклади публікацій з тегом #guacdance

За підсумками кампанії цей хештег зібрав майже 1 млрд переглядів й тисячі публікацій. У підсумку кампанія була визнана як найбільш популярна інтеграція з TikTok в США.
31 липня, в Національний день авокадо, мережа розкрила інформацію про 800 тис. реалізованих порціях і 68% росту.

@EOS

Американський виробник бальзаму для губ EOS також запустив хештег-челендж #makeitawesome і використанням In-feed Native Video./p>

Тикток реклама настройка

Рис. 13 – Приклади публікацій з тегом #makeitawesome

Тоді челлендж побив всі рекорди популярності й став лідером TikTok. Зараз хештег набрав понад 6 мільярдів переглядів.


Висновки

А тепер настав час розібратися, чи потрібна бізнесу реклама в TikTok та які результати вона може дати?
Попри те, що ручні настройки ще не повністю доопрацьовані, а вартість вище, ніж, наприклад у Facebook, TikTok все ще залишається блакитним океаном можливостей.

Бізнес тільки починає свій шлях в TikTok, а це значить, що конкуренція поки невисока, а банерна сліпота аудиторії не розвинена до даного виду рекламних оголошень. При правильному визначенні аудиторії й креативному підходові до рекламних роликів, домогтися поставленої мети зовсім не складно.
Тестуйте різні підходи та зв’язки й порівнюйте з результатами в інших соц. мережах. Показники в TikTok можуть вас приємно здивувати!


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.