
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Де зараз витоки всього самого популярного й модного? Звідки ми беремо всі знамениті фрази й танцюємо під хайпові треки? Відповідь одна - Тікток.
Однозначно Тікток - це зосередження вже не тільки юних і наймолодших. Всі принади цієї мережі пізнали й користувачі трохи старші: зірки українського шоу-бізнесу, телеведучі та актори кіно.
Трохи статистики TikTok на початок 2021 року (дані дослідження App Annie):
Популярність Тіктока полягає в його простоті, оскільки спочатку, і частково дотепер, цільова аудиторія мережі - це підлітки 10-16, і молодь до 24 років. Така публіка найбільше цікавиться трендами, новинками, легше приймає тенденції в музиці й змінює розважальні теми.
Чи варто брендам давати рекламу в Тікток? Однозначно відповідаємо, що так.
Методи просування в мережі:
У цій статті поговоримо про налаштування офіційної реклами TikTok Ads: скільки вона коштує та як її запустити.
Перед тим як запускати рекламу в цій соцмережі, варто визначити, чи знаходиться тут ваша цільова аудиторія.
Трохи статистики мережі:
1) Жінок більше ніж чоловіків (60% проти 40%);
2) Процентний розподіл за віком:
3) Android користувачів – 73%, iOS – 27 %.
Якщо Ваш бізнес націлений на зрілу аудиторію, або ви працюєте в В2В сегменті, це не означає, що варто списувати TikTok з рахунків. Чому? Звичайно, в момент, коли TikTok тільки набирав обертів, складно було б знайти тут власника бізнесу. Тому реклама В2В продукту закінчувалася злитим бюджетом і розчаруванням.
Зараз все змінилося. Засновники великих компаній активно використовують TikTok як платформу для просування. І при правильному підході вони можуть стати вашою цільовою аудиторією.
! Тут є маленька неприємність: рекламні оголошення TikTok можуть підтримуватися не в усіх країнах. Так, наприклад в Україні ця функція поки недоступна).
На сьогодні (травень 2021) рекламодавцям доступні такі рекламні формати:
Зараз самому можна налаштувати в рекламному кабінеті тільки один формат – In-feed Native Video. Решта створюються за допомогою менеджера додатків і націлені на велике охоплення.
TikTok також дозволяє задати параметри націлювання для вибору ЦА:
Також є можливість налаштувати кампанії ретаргетинга на відвідувачів сайту, покупців або користувачів додатка.
Upd. 7.09.2021. TikTok розповів, що може сприяти ефективності відеореклами на платформі (джерело 1, джерело 2):
Якщо у вас ще немає рекламного кабінету (РК) в TikTok Ads, то клацніть тут для його створення.
Оберіть країну nf натисніть “Business”. Валюта й облік податкових платежів буде залежати від країни, яку ви виберете.
Рис. 1 – Інтерфейс РК в TikTok
Далі потрібно заповнити форму з контактною інформацією, після чого вам на пошту або на вказаний номер телефону прийде код підтвердження.
Після завершення реєстрації перейдіть в рекламний кабінет nf натисніть кнопку “Кампанії” – “Створити”.
Далі потрібно вибрати мету рекламної кампанії. В інтерфейсі TikTok Ads доступні наступні цілі:
Рис. 2 – Мета рекламної кампанії залежить від мети просування
Після вибору мети потрібно дати назву групі оголошень, відібрати місця розміщення, параметри аудиторії, й задати бюджет:
Рис. 3 – Назва групи допоможе зорієнтуватися в структурі
Якщо ваша реклама націлена тільки на російську аудиторію, то додаткові місця розміщення краще відключити, тому, що в Росії вони не популярні.
Рис. 4 – Місця розміщення можуть підбиратися системою автоматично
Рис. 5 – Контролювати плейсменти можна вручну
Крім налаштувань демографії, інтересів, можна налаштовувати таргет на залучених користувачів, які стикалися з вашим контентом:
Рис. 6 – Вікно вибору аудиторії та геолокації для таргетингу реклами
На мінімальний денний бюджет встановлений ліміт – 2000 руб..
Рис. 7 – Вікно вибору денного бюджету
Ви можете показувати рекламні оголошення безперервно, а можете виставити графік показів для оптимізації віддачі рекламних кампаній. Наприклад:
Рис. 8 – Графік показів реклами в ТікТок Едс
Потім переходимо до створення креативів.
Попри те, що доступні як відео, так і зображення, останній варіант не підтримується TikTok, що може привести до блокування оголошення.
Ви можете завантажити готовий відеоролик, вибрати його зі своєї галереї, або створити безпосередньо в рекламному кабінеті. Ви також можете подивитися, чи відповідає формат вашого відео вимогам TikTok:
Рис. 9 – Вимоги до відео в ТікТок Едс
Рис. 10 – Можна завантажити готове відео й створити його
Далі вам потрібно буде написати рекламний текст, вставити посилання, за яким користувач зможе перейти, клікнувши на ваше оголошення, й завантажити аватар профілю вашої компанії.
Рис. 11 – Текст оголошення повинен залучати користувача
Після завершення створення оголошення воно піде на модерацію, а потім почне показувати в соцмережі.
Розцінки на рекламу в TikTok залишаються в преміум-сегменті (якщо судити за мінімальними бюджетами).
Наприклад, для реклами формату відео в стрічці, CPM складе в середньому від 30 руб., А ціна за натискання – від 4 руб.
Це найдешевший формат реклами, який до того ж можна налаштувати самостійно. Всі інші формати автоматизовані й коштують на порядок вище.
Покажемо пару прикладів вдалих запусків реклами в Тикток.
Мережа ресторанів, що спеціалізуються на мексиканській кухні – Chipotle вибрала соцмережу для просування гуакамоле (закуска з м’якоті авокадо). Під цю мету було створено хештег #guacdance.
Рис. 12 – Приклади публікацій з тегом #guacdance
За підсумками кампанії цей хештег зібрав майже 1 млрд переглядів й тисячі публікацій. У підсумку кампанія була визнана як найбільш популярна інтеграція з TikTok в США.
31 липня, в Національний день авокадо, мережа розкрила інформацію про 800 тис. реалізованих порціях і 68% росту.
Американський виробник бальзаму для губ EOS також запустив хештег-челендж #makeitawesome і використанням In-feed Native Video./p>
Рис. 13 – Приклади публікацій з тегом #makeitawesome
Тоді челлендж побив всі рекорди популярності й став лідером TikTok. Зараз хештег набрав понад 6 мільярдів переглядів.
А тепер настав час розібратися, чи потрібна бізнесу реклама в TikTok та які результати вона може дати?
Попри те, що ручні настройки ще не повністю доопрацьовані, а вартість вище, ніж, наприклад у Facebook, TikTok все ще залишається блакитним океаном можливостей.
Бізнес тільки починає свій шлях в TikTok, а це значить, що конкуренція поки невисока, а банерна сліпота аудиторії не розвинена до даного виду рекламних оголошень. При правильному визначенні аудиторії й креативному підходові до рекламних роликів, домогтися поставленої мети зовсім не складно.
Тестуйте різні підходи та зв’язки й порівнюйте з результатами в інших соц. мережах. Показники в TikTok можуть вас приємно здивувати!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.