
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
До мене часто звертаються замовники, у яких вже накопичилася чимала база клієнтів. При цьому розсилки за базою не проводилися, і з чого починати, вони не уявляють. І це найкращий варіант, коли для старту роботи з базою звертаються до спеціаліста.
Але бувають і такі ситуації, коли розсилки доручаються не спеціалісти в цій сфері, й після одного-двох листів мейли починають летіти в спам, а домен потрапляє в блек-листи.
З чого ж починати роботу, якщо у вас вже є база та як не потрапити в спам на самому старті розсилок?
Починати варто саме з цього. З’ясуйте, як збиралися контакти, чи давали вони згоду на отримання листів та отримували хоча б один лист за весь термін життя в вашому списку контактів.
Якщо відповіді на ці питання є позитивними, то проблем з розсилкою у 90% випадків бути не повинно.
Якщо ж база куплена, спаршена з відкритих джерел або отримана якимось іншим нечесним способом, то краще від розсилок за нею утриматися. Тим більше, що є маса способів легально поповнити базу.
Якщо вашій базі більше 2х років й увесь цей час вона не використовувалася для розсилок, її потрібно обов’язково перевірити на наявність спам-пасток.
Спам-пастки – це такі email-адреси, відправивши листа на які ви миттєво потрапляєте до чорного списку поштовика. Часто вони створюються спеціально й розміщуються у відкритому доступі, щоб попередити розсилку спаму. Але також можуть створюватися з покинутих адрес, якими давно не користувалися.
Також потрібно видалити невалідні адреси. З цим зможе впоратись будь-який сервіс для розсилок, яким ви користуєтеся. При заливанні база автоматично перевіряється на правильність написання і дійсність emailу.
Даний пункт необхідно виконувати, якщо у вас досить велика база – від 2-3 тисяч контактів, і ви хочете відразу запустити проморассилки.
Проводиться підігрів за двома схемами:
1. Зростання відправлень. Коли базу поділяють на частини, які збільшуються в геометричній прогресії, і кожен день шлють на наступну за розміром базу, поки не досягнуть повного розміру.
Наприклад: у вас в базі 5 000 контактів. Значить, потрібно її поділити на такі частини: 500, 1000, 2000, 4000, 5000 контактів. І відправляти листи щодня, обираючи наступну за кількістю контактів частину.
2. Рівні частини. В цьому випадку ми беремо базу з 5000 контактів й поділяємо її на 5-10 рівних частин, на які й будемо відправляти наш лист. Відправляємо також: один день – одна частина бази.
У деякий сервісах є відмінна функція “поділити групу на частини”, які допомагають розділити одну велику групу на потрібні частини для підігріву.
Рис. 1 – Розбиття бази на частини
Вище – приклад такого функціоналу в Еспутніку. Тут можна навіть задати, який % бази буде входити в ту чи іншу частину.
По-перше, це відмінний спосіб підігріву нових контактів та бази в цілому.
До тригерів підігріву можна віднести привітальні ланцюжки й сам лист підписки/реєстрації. Якщо у вас немає бази, то готувати промо на 50-100 контактів досить витратно. А welcome-ланцюжок з 4-5 листів відмінно розв’яже це питання й послужить тією самою розсилкою, що прогріває.
По-друге, це додаткова комунікація з користувачем, яка підвищує його лояльність і ваші продажі. Це стосується абсолютно усіх тригерів від письма оформлення замовлення до привітання клієнта з Днем народження.
Рис. 2 – Тригери підписки для сайту з біодобавками
Подібний ланцюжок можна продумати й скласти для кожного бізнесу в інтернеті, котрому підходять емейл-розсилки.
Дуже корисна штука на всіх етапах. Але не завжди у вас є потрібні дані про користувачів на старті розсилок. І чим більше у вас база, тим краще буде, якщо ви її сегментуєте.
Сегментація може бути за:
Рис. 3 – Приклад груп сегментації на нашому сайті
Ми поділили всю базу на:
А далі все просто: робимо розсилки й дивимося на результат. Через 2-3 місяці можна буде збирати статистику активності бази та сегментувати вже за нею. А також чистити контакти від тих, хто не читає ваші листи.
Для чого це потрібно?
В першу чергу для того, щоб убезпечити себе від скарг на спам та появи нових спам-пасток в базі. Ну, а ще для того, щоб просто не витрачати зайві гроші на неактивну частину бази.
Як ви бачите, робота з поточною базою не така й складна. Однак її необхідно проводити, інакше є чималі ризики потрапити під бан або навіть штраф.
Застосовуючи всі 5 кроків, ви успішно підігрієте базу та розташуєте користувачів до спілкування. Однак, варто пам’ятати й про зміст, актуальність пропозиції та інші нюанси складання email-листа.
Ми готові звільнити вас від необхідності розбиратися у всіх тонкощах й повністю взяти розсилки на себе: від перевірки бази й складання контент-плану до підвищення ваших продажів. Звертайтеся!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.