замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
185
1

Джерела: youtube.com 1 та youtube.com 2

Продавати товари на Амазон бажає багато хто.

Переваги платформи:

  • дає широкі можливості для заробітку;
  • гнучкі налаштування реклами;
  • власні склади для зберігання товарів;
  • збирає повну аналітику по кампаніях. 

Управління акаунтом продавця відбувається через Amazon Seller Central. Там можна запускати рекламу, контролювати роботу рекламних кампаній, формувати звіти.

Це легко робити самому, коли ти вже розбираєшся у всьому цьому. Але іноді та навіть часто для ведення кампаній та проведення аудиту підключають PPC-фахівця. Іноді партнер вимагає доступ, або потрібно, щоб помічник стежив за замовленнями. У цих ситуаціях можна розшарити доступ для інших користувачів. Нижче розповідаємо, як відкрити доступ, і які права на зміни в акаунті продавця Амазон отримають інші користувачі.


1. Створення доступів до акаунту продавця Amazon

Авторизуємося у своєму акаунті в Seller Central. Ось як виглядає софт.
Тут відбувається управління товарами, рекламою, виставляються бюджети, оцінюється продуктивність.

Amazon Seller Central

Рис. 1 – Інтерфейс Amazon Seller Central

Справа зверху поруч з допомогою є пункт Налаштування. Тут за категоріями розподілені всі налаштування по групах (податки, повернення, інфо про акаунт і ін.). Нас цікавить пункт Права доступу користувачів (User Permissions).

Amazon Seller Central settings

Рис. 2 – Параметри акаунту

Натискаємо на пункт User Permissions:

Amazon Seller Central user permission

Рис. 3 – Так виглядає вікно надання прав

Нас цікавить пункт Add a New Seller Central User (додати нового користувача):

Amazon Seller Central new user

Рис. 4 – Поле для додавання користувача

У Name вводимо ім’я того кого плануємо підключити до акаунту. Це потім допоможе зорієнтуватися, якщо користувачів буде дуже багато.

Праворуч вписуємо поштову адресу того, кого запрошуємо. У кінці тиснемо Send Invitation. Після відправлення запрошення на пошті запрошеного відобразиться лист з оповіщенням.

Amazon Seller Central invitation

Рис. 5 – Приклад листа із запрошенням

У листі є інструкції для запрошеного користувача:

  • перейти за посиланням;
  • авторизуватись або зареєструватись в Seller Central;
  • повідомити код інвайту тому, хто його прислав;
  • після введення коду відкриється доступ (процедура може тривати до 3-х діб).

Amazon Seller Central code

Рис. 6 – Код підтвердження

Після підтвердження система занесе запрошеного до списку поточних користувачів (Current Users), де вже потрібно буде налаштувати рівень доступу (потім дозволи можна буде змінити).

Amazon Seller Central users

Рис. 7 – Поточні користувачі з доступом до акаунту

Можна регулювати права для кожного користувача окремо, і видалити доступ до облікового запису взагалі.


2. Які права отримають користувачі з доступом?

Після валідації (підтвердження) користувача власник акаунту продавця на Amazon може сам регулювати, що дозволено робити поточним користувачам, а що ні.

Amazon Seller Central permissions

Рис. 8 – Список дозволів

У списку дозволів можна індивідуально налаштувати список прав за такими категоріями:

  • Inventory (інвентаризація);
  • Pricing (ціноутворення);
  • Advertising (реклама);
  • Orders (замовлення);
  • Store Design (оформлення магазину);
  • Amazon Pay (рефанди);
  • Reports (звітність);
  • Settings (налаштування);
  • Media Upload (завантаження зображень);
  • Internal/Administrative Tools (внутрішні/адміністративні інструменти).

Amazon Seller Central permissions users

Рис. 9 – Список дозволів (продовження)

Amazon Seller Central users permissions

Рис. 10 – Список дозволів (продовження)

Для управління даними надаються такі права:

  • none (без прав);
  • view (перегляд)
  • view&edit (перегляд і редагування)
  • admin (повний доступ).

Опцій дуже багато, можна дати доступ до великої кількості налаштувань, але на правах адміністратора користувач може керувати тільки двома пунктами: Promotions і Seller Configuration. Навіть для режимів перегляду й перегляду+редагування доступна більшість (але не всі) параметри.

Ось власне й все. Тепер ви знаєте, як відбувається створення доступів до акаунту продавця Amazon, та які права надаються.
А якщо залишилися питання, пишіть в коментарі.


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.