
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Джерела: youtube.com 1 та youtube.com 2
Продавати товари на Амазон бажає багато хто.
Переваги платформи:
Управління акаунтом продавця відбувається через Amazon Seller Central. Там можна запускати рекламу, контролювати роботу рекламних кампаній, формувати звіти.
Це легко робити самому, коли ти вже розбираєшся у всьому цьому. Але іноді та навіть часто для ведення кампаній та проведення аудиту підключають PPC-фахівця. Іноді партнер вимагає доступ, або потрібно, щоб помічник стежив за замовленнями. У цих ситуаціях можна розшарити доступ для інших користувачів. Нижче розповідаємо, як відкрити доступ, і які права на зміни в акаунті продавця Амазон отримають інші користувачі.
Авторизуємося у своєму акаунті в Seller Central. Ось як виглядає софт.
Тут відбувається управління товарами, рекламою, виставляються бюджети, оцінюється продуктивність.
Рис. 1 – Інтерфейс Amazon Seller Central
Справа зверху поруч з допомогою є пункт Налаштування. Тут за категоріями розподілені всі налаштування по групах (податки, повернення, інфо про акаунт і ін.). Нас цікавить пункт Права доступу користувачів (User Permissions).
Рис. 2 – Параметри акаунту
Натискаємо на пункт User Permissions:
Рис. 3 – Так виглядає вікно надання прав
Нас цікавить пункт Add a New Seller Central User (додати нового користувача):
Рис. 4 – Поле для додавання користувача
У Name вводимо ім’я того кого плануємо підключити до акаунту. Це потім допоможе зорієнтуватися, якщо користувачів буде дуже багато.
Праворуч вписуємо поштову адресу того, кого запрошуємо. У кінці тиснемо Send Invitation. Після відправлення запрошення на пошті запрошеного відобразиться лист з оповіщенням.
Рис. 5 – Приклад листа із запрошенням
У листі є інструкції для запрошеного користувача:
Рис. 6 – Код підтвердження
Після підтвердження система занесе запрошеного до списку поточних користувачів (Current Users), де вже потрібно буде налаштувати рівень доступу (потім дозволи можна буде змінити).
Рис. 7 – Поточні користувачі з доступом до акаунту
Можна регулювати права для кожного користувача окремо, і видалити доступ до облікового запису взагалі.
Після валідації (підтвердження) користувача власник акаунту продавця на Amazon може сам регулювати, що дозволено робити поточним користувачам, а що ні.
Рис. 8 – Список дозволів
У списку дозволів можна індивідуально налаштувати список прав за такими категоріями:
Рис. 9 – Список дозволів (продовження)
Рис. 10 – Список дозволів (продовження)
Для управління даними надаються такі права:
Опцій дуже багато, можна дати доступ до великої кількості налаштувань, але на правах адміністратора користувач може керувати тільки двома пунктами: Promotions і Seller Configuration. Навіть для режимів перегляду й перегляду+редагування доступна більшість (але не всі) параметри.
Ось власне й все. Тепер ви знаєте, як відбувається створення доступів до акаунту продавця Amazon, та які права надаються.
А якщо залишилися питання, пишіть в коментарі.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.