
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Upd. 16.11.2021 - оновлену версію статті читайте на PPCSEO.com.
Ні, подзвонити в Фейсбук не можна. У Фейсбук мільярди активних акаунтів, для такої бази користувачів ніяк не знайти стільки персоналу в саппорт.
Пам'ятайте, що Фейсбук змінює налаштування ледь не щодня, інтерфейс змінюється, й вже завтра вікна можуть виглядати інакше.
Офіційний саппорт Фейсбук знаходиться за адресою - https://www.facebook.com/business/help/support.
Є і 2й шлях достукатися до саппорту – за посиланням https://www.facebook.com/business/resource, натискаємо Підтримка:
Рис. 1 – Вікно Центр ресурсів для бізнесу
Відкривається Довідковий центр Фейсбук:
Рис. 2 – Довідковий центр ФБ для бізнесу
Знову натискаємо “Підтримка”.
Далі повинна висвітитися кнопка “Почати роботу / Почати чат”. Вона доступна тільки тим, хто постійно працює з рекламою і вже відкрутив певну суму бюджету (точну цифру ФБ не розголошує). Іншим користувачам кнопка буде недоступною.
Відкривається Довідковий центр Фейсбук:
Рис. 3 – Якщо кнопка чату недоступна, значить, ви ще недостатньо грошей на рекламу витратили)
Далі клікаєте на кнопку Почати й обираєте потрібний рекламний акаунт, якщо у вас їх декілька.
Рис. 4 – Процес отримання саппортуи складається з 3 кроків
Після цього необхідно обрати проблему із запропонованого, по якій вам потрібна допомога, або вибрати варіант Інша проблема з рекламним акаунтом.
Рис. 5 – Поширені типи проблем
Після цього ви можете як ознайомитися з варіантами розв’язання цього питання як в довідці Фейсбук, так і написавши листа з докладним описом проблеми безпосередньо в саппорт.
Рис. 6 – Опишіть вашу проблему якомога детальніше
Але є ще 2 способи.
Форма швидкої допомоги – Це чат технічної підтримки Фейсбук.
Натискаємо крайню праву кнопку вгорі:
Рис. 7 – Меню довідки знаходиться в випадаючому меню праворуч зверху
Обираємо Довідка та підтримка. Випадає меню:
Рис. 8 – Довідкове меню
1) Якщо обрати Довідковий центр:
Рис. 9 – Довідковий центр
2) Вхідні від служби підтримки:
Рис. 10 – Тут можна знайти відповідь від саппорту щодо вашої проблеми
3) Повідомити про проблему:
Рис. 11 – Відгуки про Фейсбук допомагають покращувати соцмережу
Вікно при натисканні на п. 1:
Рис. 12 – Пропозиція щодо поліпшення соцмережі
При натисканні на Сталася помилка:
Рис. 13 – Описувати помилку варто якомога детальніше
Вкрай рекомендується відправляти скріншоти з ілюстрацією проблеми. Так ймовірність швидкого вирішення ближче. Але все одно потрібно запастися терпінням.
З Головної сторінки заходимо в Месенджер:
Рис. 14 – Через месенджер також можлива комунікація зі службою підтримки
У Пошук вбиваємо Facebook support, отримуємо результат:
Рис. 15 – Вікно чату підтримки Фейсбук
Рис. 16 – Посилання на центр підтримки
Якщо перейти за посиланням, відкриється вікно допомоги:
Рис. 17 – Довідкове вікно з текстовими відповідями на типові запитання
На людини потрапити неможливо.
Так, зателефонувати в підтримку Facebook стало набагато простіше (вихідний пост в нашому Інстаграм)!
Пам’ятайте часи, коли підтримка спілкувалася ламаною англійською з німецьким акцентом? При настанні карантину штат скоротили/відсторонили від роботи на час пандемії, і не те, щоб зателефонувати, кнопка “чату” пропала взагалі.
Що ми маємо зараз?
Є 2 способи замовити дзвінок:
Щоб написати повідомлення в Фейсбук, варто вбити в гугл запит “Підтримка Фейсбук” й перейти по посиланню в Довідковий центр Фейсбук. На першій сторінці отримаєте пропозицію “Знайдіть відповіді на свої питання або зв’яжіться зі службою підтримки”.
Підтримка відповідає швидко, намагаючись максимально закрити ваше запитання. Також в чаті ви можете залишити свій номер телефону, щоб консультант зв’язався з вами особисто.
З власного досвіду: дзвонять без проблем, дзвонять по 4 рази в день, якщо вам це потрібно. Спілкуватися не сухо, цікаво. Дають поради, що можна протестувати в вашому випадку.
На помилки після поновлення Facebook відповідають: “Так, є така проблема? Розберемося. Передамо в технічний відділ”. Ага, помилка вже мінімум 4 місяці з нами, просто ж її ніхто не помічав до цього дзвінка.
У чаті стало веселіше, менеджери до останнього намагаються допомогти (приклади листування прикріпила – інформація з Телеграм-каналу Референс на каждый день).
Вже пробували зателефонувати в Фейсбук?
Для соцмережі з мільярдною відвідуваністю відсутність можливості поспілкуватися у онлайн-чаті з реальним фахівцем – одна з основних болей як для користувачів, так і для власників бізнесу. Деякі проблеми потрібно вирішувати оперативно, але саппорту Фейсбук, схоже все одно. Навіть якщо описати проблему зі скринами, незрозуміло коли буде фідбек.
І поки Фейсбук не вирішить цю проблему, рекламодавці та власники бізнесів будуть зазнавати збитків якщо їх проблема виходить за рамки FAQ’a. Тому що спілкування зі справжньою людиною не світить нікому.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.