
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Несподіваний карантин похитнув впевненість багатьох компаній в завтрашньому дні. За даними порталу "Ліга Бізнесу", близько 700 000 підприємців в Україні зупинили роботу на період карантину. І близько 40% компаній, що займаються інтернет-бізнесом, зупинили рекламу й просування своїх сайтів.
Але комунікації з клієнтами були і є важливою складовою успішних продажів. Як же тоді підтримувати спілкування з клієнтами, нагадувати про себе під час вимушеної перерви чи повідомляти про зміни умов роботи? Тут на допомогу приходить email-маркетинг.
В період карантину весь світ перейшов до онлайну. Користувачі й так багато часу проводять у соціальних мережах та поштових скриньках, а зараз на це витрачають ще більше часу. Значить, достукатися до них легше.
Email-маркетинг як і раніше третій у переліку каналів за прибутковістю та перший в списку найдешевших способів залучити й утримати клієнта.
Проявіть турботу про своїх клієнтів в період карантину і вони віддячать вам відданістю до бренду та зростанням лояльності. До того ж, регулярна розсилка з корисною інформацією дозволить не забути про вас навіть в тому випадку, якщо ви не можете перенести свій бізнес в онлайн-режим.
Рис. 1 – Статистика ROI та продажів email-розсилок (дані Eposhta)
Насправді, тем маса. Навіть якщо ви не працюєте під час карантину, можна знайти, про що розповісти своїм читачам.
Наприклад:
Рис. 2 – Розсилка Планети кіно
А якщо ви продовжуєте працювати, тем для розсилки стає ще більше:
Чудово обіграв цю ідею в своєму листі Цитрус, хлопці пропонують безконтактну доставку та доставку Новою поштою за 1 грн –
Рис. 3 – Розсилка магазину Цитрус
Так зробили MyBook, склавши добірку книг різних жанрів –
Рис. 4 – Розсилка MyBook
Та Roll club, що розповіли про хіти продажів, безконтактну доставку та оплату онлайн –
Рис. 5 – Розсилка Roll club
Розповісти про новий режим роботи і способах доставки, як магазин одягу GEPUR –
Рис. 6 – Розсилка GEPUR
Чи провести безкоштовний вебінар, як мотиваційний спікер Пінтосевич –
Рис. 7 – Розсилка системи Пінтосевича
Ще кілька тем, котрих можна торкнутися в розсилках за нішами:
Магазини одягу: як дати друге життя старим речам, як вдягатися, щоб робота з дому була продуктивніше та як краще поєднувати ваші наряди.
Ресторани: доставка та їжа на винос – ваше все. Про це ви також можете повідомити в розсилці.
Крім того, ви маєте можливість ділитися крутими рецептами, організовувати онлайн-курси та майстер-класи з приготування їжі, та навіть розповісти про закулісся бізнесу й те, як ви справляєтеся з кризою.
Онлайн-магазини – зараз активно роздають знижки й пропонують безкоштовну, а іноді й безконтактну доставку.
ІнфоБізнес, онлайн-кінотеатри та бібліотеки відкривають доступ до курсів та платних підписок на період карантину.
Погодьтеся, вас напевно згадають та подякують, якщо ви проявите турботу про своїх клієнтів в такий непростий час.
Тут варто враховувати 3 фактори “чи”:
Звичайно, в такому випадку багато листів ви не розішлете, але точно проведете карантин з користю для бізнесу. Та побудуєте фундамент для подальшого розвитку email-маркетингу.
Потім вам потрібно зареєструватися в сервісі для розсилок та підтвердити доменну пошту, з котрої будуть відправлятися ваші листи. Це необхідно для того, щоб вони не потрапляли одразу до СПАМу (як цього уникнути, я писала в статті “7 правил, що допоможуть доставити ваш лист одержувачу і минути спам-фільтри в 2020 році”).
Ось такий лист ми надсилали підписникам на початку карантину:
Рис. 8 – Розсилка ITForce
А якщо в період карантину ви не працюєте, то додайте до свого контент-плану корисний та розважальний контент вашої або суміжної тематики.
Спілкуючись з клієнтами за допомогою розсилок, ви не тільки продаєте свої товари та послуги, але й будуєте довірливі відносини з читачами.
В період пандемії як ніколи важливо піклуватися про клієнтів, підтримувати їх.
Пам’ятайте, карантин – не привід сидіти склавши руки. Розвивайте свій бізнес, поки інші панікують, і вдячні клієнти не змусять себе чекати.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.