замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
489
2

Upd. 9.09.2020

Сьогодні вночі, 9.09.2020г. Google раптово прикрив чергову лазівку - заборонив використання Emoji в пошукових оголошеннях в рекламних кампаніях Google Ads.

Нам на пошту прийшло повідомлення, що оголошення відхилені через порушення правил пунктуації та символів:

Эмоджи

Повідомлення у пошті

Ми подивилися Довідку й знайшли пункт щодо того, що Emoji в оголошеннях не підтримуються (https://support.google.com/adspolicy/answer/6021546?hl=en), хоча в адресах багатьох оголошень можна знайти такі символи.

Эмоджи

Приклад оголошення з емоджи

У чому причина та що робити?

Офіційних заяв від Google з цього приводу ще не надходило.

Ми тестуємо оголошення й намагаємося знайти конкретну причину.
Можливо, компанія вирішила прибрати зайві символи тому, що вони впливають на релевантність інформації для користувача. А це заважає уніфікації стилю сторінки пошукової видачі. І недавні питання на форумах Гугл (https://support.google.com/google-ads/thread/64344552?hl=en) підтверджують, що використання Emoji є порушенням правил.

Що ж, будемо вирішувати проблему та тримати вас в курсі.

Всім доброго дня!

Раніше в блозі ми ділилися лайфхаком “Розширення ціни в гривнях”. Ця фішка успішно працювала декотрий час, поки її не прикрили модератори :-) а ті, хто тоді встиг пройти модерацію, користуються нею до сих пір.

Цього разу хотілося б поговорити про маленькі хитрощі, що актуальні зараз та допоможуть вам виділитися серед конкурентів в Пошуку. Тож поспішайте протестувати ці фішки в своїх акаунтах.

Ось те, що ми помітили та встигли протестувати в роботі.


1. Використання “КАПСА” в параметрах «Path1» та «Path2»

Оголошення практично завжди проходять модерацію:

Блог_эмоджи


2. Використання дужок в заголовках оголошень, текстах, уточненнях та цінах

Використання круглих, квадратних та “незвичайних” дужок в заголовках оголошень, текстах, уточненях та цінах (їх часто пропускають і вони-таки привертають увагу споживачів):

Блог_эмоджи


3. Emoji в оголошеннях Google Ads

Заливайте свої оголошення через Ads Editor та додавайте емодзі в параметри «Path1» та «Path2» – в більшості випадків модерація буде пройдена.

Блог_эмоджи

Зверніть увагу на те, що емодзі займають кілька символів. Тобто, якщо ви використовуєте 1 емодзі, то максимум шляхів в путі, що можно заповнити, буде дорівнювати 13.

В іншому випадку Ads Editor видаватиме помилку:

Блог_эмоджи

Міні-порада: додавайте емодзі на початку шляху, щоб вони не обрізалися в мобільній версії:

Блог_эмоджи

Блог_эмоджи

Ще один приклад використання emoji, підібраних під тематику реклами та доданих до «Path1» та «Path2».

Блог_эмоджи

Підіб’ємо підсумок – створюючи нові оголошення, завжди пробуйте додавати до них нестандартні символи та emoji, що можна знайти та підібрати під свою тематику тут – https://emojipedia.org/google/.

Та не вішаємо ніс, якщо розширення чи оголошення відхиляться ;-).


Microsoft Advertising банер

Microsoft (Bing) Ads. Посібник з використання 2023

Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.