
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Upd. 9.09.2020
Сьогодні вночі, 9.09.2020г. Google раптово прикрив чергову лазівку - заборонив використання Emoji в пошукових оголошеннях в рекламних кампаніях Google Ads.
Нам на пошту прийшло повідомлення, що оголошення відхилені через порушення правил пунктуації та символів:
Повідомлення у пошті
Ми подивилися Довідку й знайшли пункт щодо того, що Emoji в оголошеннях не підтримуються (https://support.google.com/adspolicy/answer/6021546?hl=en), хоча в адресах багатьох оголошень можна знайти такі символи.
Приклад оголошення з емоджи
У чому причина та що робити?
Офіційних заяв від Google з цього приводу ще не надходило.
Ми тестуємо оголошення й намагаємося знайти конкретну причину.
Можливо, компанія вирішила прибрати зайві символи тому, що вони впливають на релевантність інформації для користувача. А це заважає уніфікації стилю сторінки пошукової видачі. І недавні питання на форумах Гугл (https://support.google.com/google-ads/thread/64344552?hl=en) підтверджують, що використання Emoji є порушенням правил.
Що ж, будемо вирішувати проблему та тримати вас в курсі.
Всім доброго дня!
Раніше в блозі ми ділилися лайфхаком “Розширення ціни в гривнях”. Ця фішка успішно працювала декотрий час, поки її не прикрили модератори :-) а ті, хто тоді встиг пройти модерацію, користуються нею до сих пір.
Цього разу хотілося б поговорити про маленькі хитрощі, що актуальні зараз та допоможуть вам виділитися серед конкурентів в Пошуку. Тож поспішайте протестувати ці фішки в своїх акаунтах.
Ось те, що ми помітили та встигли протестувати в роботі.
Оголошення практично завжди проходять модерацію:
Використання круглих, квадратних та “незвичайних” дужок в заголовках оголошень, текстах, уточненях та цінах (їх часто пропускають і вони-таки привертають увагу споживачів):
Заливайте свої оголошення через Ads Editor та додавайте емодзі в параметри «Path1» та «Path2» – в більшості випадків модерація буде пройдена.
Зверніть увагу на те, що емодзі займають кілька символів. Тобто, якщо ви використовуєте 1 емодзі, то максимум шляхів в путі, що можно заповнити, буде дорівнювати 13.
В іншому випадку Ads Editor видаватиме помилку:
Міні-порада: додавайте емодзі на початку шляху, щоб вони не обрізалися в мобільній версії:
Ще один приклад використання emoji, підібраних під тематику реклами та доданих до «Path1» та «Path2».
Підіб’ємо підсумок – створюючи нові оголошення, завжди пробуйте додавати до них нестандартні символи та emoji, що можна знайти та підібрати під свою тематику тут – https://emojipedia.org/google/.
Та не вішаємо ніс, якщо розширення чи оголошення відхиляться ;-).
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.