замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1609
3

за дослідженням later.com

"Скільки хештегов для просування використовувати в Instagram?". Питання постійно викликає суперечки у користувачів соцмереж.

Чи потрібно вибирати лише кілька нішевих низькочастотних тегів? Або використовувати запропоновані Інстой 30? Та взагалі, чи варто їх використовувати у 2022 році?

Сервіс по роботі з Інстаграм Later проаналізував 18+ мільйонів постів у стрічці соцмережі (відео, рілс та історії не враховувалися), та діляться своїми висновками.


1. Скільки хештегів використовувати в Інстаграм?

Нещодавнє повідомлення з акаунту @creators в Instagram говорить, що користувачі повинні використовувати від 3 до 5 хештегів. Загалом.
І це дивно, тому що на початку цього року Instagram нібито рекомендував творцям контенту прагнути до 8-15 хештегів на пост.

Instagram постійно розширює свої інструменти, тому цілком логічно, що вони хочуть, щоб користувачі експериментували з меншою кількістю більш релевантних хештегів. Так Інстаграм може допомогти точно класифікувати та рекомендувати пости користувачів у Цікавому:

  • стрічці Instagram Reels;
  • оновленій вкладці пошуку за тегами.

Хештеги Инстаграм 2022

Рис. 1 – Вкладки у Цікавому

Крім того, 8-15 хештегів у публікації – спосіб боротьби зі спамом у тегах допису. Адже іноді користувачі включають до запису нерелевантні хештеги, щоб максимально використовувати всі відведені 30 для отримання більшої кількості лайків. Адже чим більше тегів у пості, тим вище ймовірність того, що запис отримає більше охоплення.

Однак, коли спеціалісти Later вивчили, як кількість тегів впливає на це охоплення, вони з’ясували, що використання більшої кількості хештегов зазвичай дає найкращі результати. Звичайно, адже замість 15 хештегів пост показується за 30ма.

Хештеги Инстаграм 2022 охват

Рис. 2 – Охоплення посту в залежності від кількості тегів

З графіка видно, що:

  • повідомлення з 20 хештегами отримують найвищий середній показник охоплення;
  • повідомлення з 30 тегами знаходяться на другому місці.

А 20 та 30 хештегів – не рекомендовані Інстаграм 3-5.

Нижче Later наводить дослідження цієї тенденції за останні роки, де вони виявили, що у 2020 році результати все ще були досить стабільними:

Хештегі Інстаграм 2022 охоплення постів 2020-2021

Рис. 3 – Кореляція охоплення постів та кількості хештегів

Більш того, середній показник охоплення значно зростає по мірі збільшення кількості хештегів понад 5 на пост, що відображено на графіках крутішої кривої.

Що стосується середнього показника залученості, то використання 30 тегів Instagram у кожному пості стрічки логічно призводить до найбільшої кількості лайків та коментарів:

Хештегі Інстаграм 2022 охоплення та залученість

Рис. 4 – Залежність показника залучення від кількості хештегів

Як і у випадку з показником охоплення, середній показник залучення ER значно зростає зі збільшенням кількості хештегів понад 5.

Висновок: вибирайте стратегію використання тегів за принципом “все або нічого”.

Використання кількох хештегів – це добре, але використання 20-30 релевантних (й цільових) тегів ще краще для загального охоплення та коефіцієнта залучення ваших постів. А де черпати релевантні, читайте у моєму дослідженні про використання хештегів в Інстаграм.

Хештеги Інстаграм 2022 хештеги для охоплення та залученості

Рис. 5 – Кількість хештегів для охоплення та залученості

Проте немає єдиної сферичної кількості працюючих хештегів для всіх. Тому необхідно проаналізувати ефективність тих, що ви застосовуєте, щоб визначити, які працюють, а які ні.

І пам’ятайте: хештеги – це довгострокове просування акаунту в Інстаграм, а не швидке вирішення проблеми охоплення або залучення. Але у поєднанні з цінним контентом та послідовною періодичністю публікацій за допомогою тегів цілком можна залучити нову аудиторію з високим рівнем залученості.


2. Як знайти правильні хештеги для вашого бренду

Результати даних Later однозначні: що більше тегів ми використовуємо, то краще.
Використання правильних хештегів для просування акаунту має ключове значення. Кожен тег, який ми застосовуємо, має відповідати контенту, аудиторії та бізнесу.

Якщо ж в користувачів все одно виникають труднощі з підбором, можна спробувати розділяти теги на різні категорії, так ми сформуємо структуру у підході до просування за хештегами.

Ось 5 типів тегів, які варто розглянути:

Хештеги Інстаграм 2022 типи хештегов

Рис. 6 – Типи хештегів

  • на основі місця розташування/локації – наприклад, #BryantPark або #LowerEastSide;
  • Брендові для кампаній або заходів – наприклад, #Later чи #LaterCon;
  • Галузеві, які описують вашу нішу – наприклад, #SocialMediaManagers або #WeddingPlanners;
  • Орієнтовані на спільноти й для об’єднання вашої спільноти – наприклад, #VanLifeLiving або #IAmASweatyBetty;
  • Описові, які описують зміст вашого фактичного повідомлення – наприклад, #WoodwickCandles або #SheaButterProducts.

Таким чином, пошук нових хештегів для використання в Instagram може зайняти багато часу й вимагати часу на підбір, тестування та аналіз ефективності.

Але не варто засмучуватися. Є кілька способів спростити цей процес. Ось 3 способи знайти відповідні теги для бренду:

  • використовуйте інструмент для підбору хештегів (later.com, websta.me, clarifai.com й ін.);
  • черпайте натхнення на сторінці Instagram Explore (Рекомендації Інстаграм);
  • знайдіть теги за допомогою інструменту пошуку Instagram.

2.1 Використовуйте інструмент для вибору хештегів

Звичайно, Later пропонує використати свій сервіс – Later’s Hashtag Suggestion. Це простий спосіб знайти теги на основі контексту посту та схожих хештегів у вашій галузі.
Сервіс платний, ось сторінка з цінами. У безкоштовній версії підбір тегів недоступний.

Щоб скористатися інструментом, введіть хештег у рядок пошуку, натисніть кнопку “Запропонувати”, й він негайно згенерує нові теги, відсортовані за релевантністю:

Хештегі Інстаграм 2022 підбір у Later's Hashtag Suggestion

Рис. 7 – Підказки сервісу з підбору хештегів

Необов’язково брати саме інструмент Later, підійде будь-який інший сервіс для підбору.


2.2 Черпайте натхнення на сторінці Instagram Explore

Сторінка Instagram Explore розвивається, там постійно з’являються нові тематичні категорії та розширені функції пошуку. Наприклад, тепер доступний пошук за ключовими словами, щоб знайти релевантний контент.

Припустимо, ви володієте компанією з виробництва свічок й бажаєте подивитися на контент інших акаунтів. Введіть у пошук слово “свічки”, з’явиться маса повідомлень:

Хештеги Інстаграм 2022 candels

Рис. 8 – Видача за запитом “candels”

Що ви побачите після:

  • ТОП постів;
  • акаунти, у яких в полі Ім’я шапці профілю є слово “свічки”;
  • пости з тегом, які містять це ключове слово.

Хештеги Інстаграм 2022 акаунти та теги з ключовим словом у назві

Рис. 9 – Доступні вкладки у видачі

Використання цих фільтрів допоможе знайти пости, які одночасно схожі на ваш бізнес та добре працюють у результатах пошуку Instagram.

Не потрібно копіювати їхню стратегію хештегів, але так можна отримати цінні відомості, які допоможуть при виборі тегів, з якими ви хотіли б поекспериментувати.


2.3 Відкрийте для себе мітки за допомогою інструменту пошуку за хештегами в Instagram

Коли діло доходить до пошуку найкращих хештегів, обсяг тексту під постом – важливий показник, адже потрібно вкластися у 2200 символів. І якщо хештег вже був використаний в мільйонах постів, то шанс, що ваш пост загубиться в масі схожих публікацій, різко зростає.

З іншого боку, якщо у тега лише кілька сотень постів, то, швидше за все, ніхто не шукає його у Рекомендованому.

За допомогою інструмента пошуку по хештегах в Instagram:

  • вводимо в рядок тег;
  • знаходимо інші хештеги, які починаються з того ж ключового слова;
  • бачимо кількість постів за кожним тегом.

Виберемо для прикладу #SelfCare (55M повідомлень):

Хештегі Інстаграм 2022 видача за запитом #SelfCare

Рис. 10 – Видача за запитом #SelfCare

В міру прокрутки сторінки вниз бачимо варіанти хештегів, які, як і раніше, популярні, але мають меншу конкуренцію та частотність використання. Наприклад, #SelfCareIsForEveryone (61 тис. повідомлень) або #SelfCareFam (27 тис. повідомлень).

Натиснувши на хештег, ви зможете побачити типи постів, які отримали найбільшу кількість переглядів (на вкладці “Топ”), та використовувати їх як натхнення для структурування свого контенту.

Хештегі Інстаграм 2022 видача у вкладці ТОП

Рис. 11 – Видача у вкладці ТОП

ПОРАДА: Додайте до 30 хештегов у коментар, а не в підпис до повідомлення – вони, як і раніше, працюють у результатах пошуку за тегами. Підвищіть свої SEO-шанси на влучення в ТОП видачі Інстаграм.

Докладно про високо та низькочастотні теги читайте у статті Просування за хештегами в Інстаграм).


3. Як оптимізувати стратегію хештегів в Instagram

Відмінна робоча стратегія хештегів вимагає постійного тестування, тобто спроб та помилок.

Аналіз ефективності ваших тегів – один із найкращих способів оцінити успіх експериментів. Без аналітики ви не знатимете, що працює, а що ні. Тож цілком ймовірно, що так ви пропустите можливість скоригувати свою стратегію та залучити нову аудиторію.

Instagram Insights дає коротке зведення переходів по тегам, які ви застосували у пості.

Хештеги Інстаграм 2022 покази по хештегах

Рис. 12 – Переходи по тегах у пості

Інструменти Later Analytics відстежують ключові дані про хештеги, включаючи розбивку того, які з них викликають найбільшу кількість лайків, коментарів, збережень та охоплення постів у Instagram.

Хештеги Інстаграм 2022 HashtagAnalytics

Рис. 13 – Аналітика Later

Реалізація стратегії використання хештегів не тільки сприяє відкритості, але й може допомогти створити спільноту та підвищити залученість в акаунті.

Отже, скільки тегів слід використовувати в пості Instagram?

Хоча 20 – магічне число для охоплення, а 30 – магічне число для залучення, вони повинні відповідати бренду, контенту та цільовій аудиторії.
І пам’ятайте: відмінна стратегія використання хештегов потребує часу, тому експериментуйте та дивіться, що працює для вас.

Порада від ITForce: використовуйте 3-15 строго релевантних тегів на пост. А ті, що залишилися – навколоцільові. Ідеальної кількості не існує, для кожної ніші буде своє число тегів. А головне – тестуйте все.


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.