
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
за дослідженням later.com
"Скільки хештегов для просування використовувати в Instagram?". Питання постійно викликає суперечки у користувачів соцмереж.
Чи потрібно вибирати лише кілька нішевих низькочастотних тегів? Або використовувати запропоновані Інстой 30? Та взагалі, чи варто їх використовувати у 2022 році?
Сервіс по роботі з Інстаграм Later проаналізував 18+ мільйонів постів у стрічці соцмережі (відео, рілс та історії не враховувалися), та діляться своїми висновками.
Нещодавнє повідомлення з акаунту @creators в Instagram говорить, що користувачі повинні використовувати від 3 до 5 хештегів. Загалом.
І це дивно, тому що на початку цього року Instagram нібито рекомендував творцям контенту прагнути до 8-15 хештегів на пост.
Instagram постійно розширює свої інструменти, тому цілком логічно, що вони хочуть, щоб користувачі експериментували з меншою кількістю більш релевантних хештегів. Так Інстаграм може допомогти точно класифікувати та рекомендувати пости користувачів у Цікавому:
Рис. 1 – Вкладки у Цікавому
Крім того, 8-15 хештегів у публікації – спосіб боротьби зі спамом у тегах допису. Адже іноді користувачі включають до запису нерелевантні хештеги, щоб максимально використовувати всі відведені 30 для отримання більшої кількості лайків. Адже чим більше тегів у пості, тим вище ймовірність того, що запис отримає більше охоплення.
Однак, коли спеціалісти Later вивчили, як кількість тегів впливає на це охоплення, вони з’ясували, що використання більшої кількості хештегов зазвичай дає найкращі результати. Звичайно, адже замість 15 хештегів пост показується за 30ма.
Рис. 2 – Охоплення посту в залежності від кількості тегів
З графіка видно, що:
А 20 та 30 хештегів – не рекомендовані Інстаграм 3-5.
Нижче Later наводить дослідження цієї тенденції за останні роки, де вони виявили, що у 2020 році результати все ще були досить стабільними:
Рис. 3 – Кореляція охоплення постів та кількості хештегів
Більш того, середній показник охоплення значно зростає по мірі збільшення кількості хештегів понад 5 на пост, що відображено на графіках крутішої кривої.
Що стосується середнього показника залученості, то використання 30 тегів Instagram у кожному пості стрічки логічно призводить до найбільшої кількості лайків та коментарів:
Рис. 4 – Залежність показника залучення від кількості хештегів
Як і у випадку з показником охоплення, середній показник залучення ER значно зростає зі збільшенням кількості хештегів понад 5.
Висновок: вибирайте стратегію використання тегів за принципом “все або нічого”.
Використання кількох хештегів – це добре, але використання 20-30 релевантних (й цільових) тегів ще краще для загального охоплення та коефіцієнта залучення ваших постів. А де черпати релевантні, читайте у моєму дослідженні про використання хештегів в Інстаграм.
Рис. 5 – Кількість хештегів для охоплення та залученості
Проте немає єдиної сферичної кількості працюючих хештегів для всіх. Тому необхідно проаналізувати ефективність тих, що ви застосовуєте, щоб визначити, які працюють, а які ні.
І пам’ятайте: хештеги – це довгострокове просування акаунту в Інстаграм, а не швидке вирішення проблеми охоплення або залучення. Але у поєднанні з цінним контентом та послідовною періодичністю публікацій за допомогою тегів цілком можна залучити нову аудиторію з високим рівнем залученості.
Результати даних Later однозначні: що більше тегів ми використовуємо, то краще.
Використання правильних хештегів для просування акаунту має ключове значення. Кожен тег, який ми застосовуємо, має відповідати контенту, аудиторії та бізнесу.
Якщо ж в користувачів все одно виникають труднощі з підбором, можна спробувати розділяти теги на різні категорії, так ми сформуємо структуру у підході до просування за хештегами.
Ось 5 типів тегів, які варто розглянути:
Рис. 6 – Типи хештегів
Таким чином, пошук нових хештегів для використання в Instagram може зайняти багато часу й вимагати часу на підбір, тестування та аналіз ефективності.
Але не варто засмучуватися. Є кілька способів спростити цей процес. Ось 3 способи знайти відповідні теги для бренду:
Звичайно, Later пропонує використати свій сервіс – Later’s Hashtag Suggestion. Це простий спосіб знайти теги на основі контексту посту та схожих хештегів у вашій галузі.
Сервіс платний, ось сторінка з цінами. У безкоштовній версії підбір тегів недоступний.
Щоб скористатися інструментом, введіть хештег у рядок пошуку, натисніть кнопку “Запропонувати”, й він негайно згенерує нові теги, відсортовані за релевантністю:
Рис. 7 – Підказки сервісу з підбору хештегів
Необов’язково брати саме інструмент Later, підійде будь-який інший сервіс для підбору.
Сторінка Instagram Explore розвивається, там постійно з’являються нові тематичні категорії та розширені функції пошуку. Наприклад, тепер доступний пошук за ключовими словами, щоб знайти релевантний контент.
Припустимо, ви володієте компанією з виробництва свічок й бажаєте подивитися на контент інших акаунтів. Введіть у пошук слово “свічки”, з’явиться маса повідомлень:
Рис. 8 – Видача за запитом “candels”
Що ви побачите після:
Рис. 9 – Доступні вкладки у видачі
Використання цих фільтрів допоможе знайти пости, які одночасно схожі на ваш бізнес та добре працюють у результатах пошуку Instagram.
Не потрібно копіювати їхню стратегію хештегів, але так можна отримати цінні відомості, які допоможуть при виборі тегів, з якими ви хотіли б поекспериментувати.
Коли діло доходить до пошуку найкращих хештегів, обсяг тексту під постом – важливий показник, адже потрібно вкластися у 2200 символів. І якщо хештег вже був використаний в мільйонах постів, то шанс, що ваш пост загубиться в масі схожих публікацій, різко зростає.
З іншого боку, якщо у тега лише кілька сотень постів, то, швидше за все, ніхто не шукає його у Рекомендованому.
За допомогою інструмента пошуку по хештегах в Instagram:
Виберемо для прикладу #SelfCare (55M повідомлень):
Рис. 10 – Видача за запитом #SelfCare
В міру прокрутки сторінки вниз бачимо варіанти хештегів, які, як і раніше, популярні, але мають меншу конкуренцію та частотність використання. Наприклад, #SelfCareIsForEveryone (61 тис. повідомлень) або #SelfCareFam (27 тис. повідомлень).
Натиснувши на хештег, ви зможете побачити типи постів, які отримали найбільшу кількість переглядів (на вкладці “Топ”), та використовувати їх як натхнення для структурування свого контенту.
Рис. 11 – Видача у вкладці ТОП
ПОРАДА: Додайте до 30 хештегов у коментар, а не в підпис до повідомлення – вони, як і раніше, працюють у результатах пошуку за тегами. Підвищіть свої SEO-шанси на влучення в ТОП видачі Інстаграм.
Докладно про високо та низькочастотні теги читайте у статті Просування за хештегами в Інстаграм).
Відмінна робоча стратегія хештегів вимагає постійного тестування, тобто спроб та помилок.
Аналіз ефективності ваших тегів – один із найкращих способів оцінити успіх експериментів. Без аналітики ви не знатимете, що працює, а що ні. Тож цілком ймовірно, що так ви пропустите можливість скоригувати свою стратегію та залучити нову аудиторію.
Instagram Insights дає коротке зведення переходів по тегам, які ви застосували у пості.
Рис. 12 – Переходи по тегах у пості
Інструменти Later Analytics відстежують ключові дані про хештеги, включаючи розбивку того, які з них викликають найбільшу кількість лайків, коментарів, збережень та охоплення постів у Instagram.
Рис. 13 – Аналітика Later
Реалізація стратегії використання хештегів не тільки сприяє відкритості, але й може допомогти створити спільноту та підвищити залученість в акаунті.
Отже, скільки тегів слід використовувати в пості Instagram?
Хоча 20 – магічне число для охоплення, а 30 – магічне число для залучення, вони повинні відповідати бренду, контенту та цільовій аудиторії.
І пам’ятайте: відмінна стратегія використання хештегов потребує часу, тому експериментуйте та дивіться, що працює для вас.
Порада від ITForce: використовуйте 3-15 строго релевантних тегів на пост. А ті, що залишилися – навколоцільові. Ідеальної кількості не існує, для кожної ніші буде своє число тегів. А головне – тестуйте все.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.