
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Джерела: seroundtable.com, searchengineland.com.
Google підтвердив, що оновлення ядра від травня 2022 року завершено.
The May 2022 core update rollout is now complete.
— Google Search Central (@googlesearchc) June 9, 2022
На розгортання оновлення пішло 15 днів, починаючи з 25 травня 2022 р. і закінчуючи 9 червня 2022 р..
Розберемось, як саме проходив травневий апдейт, які сфери найбільш постраждали та що про нього говорять сеошники.Судячи з отриманих даних, це оновлення було великим і швидко розгорталося для багатьох запитів, які відстежуються постачальниками даних. І ми справді бачили деякі зрушення у волатильності. Після початкового оновлення найсильніші поштовхи були приблизно 5 червня, і це були останні коливання оновлення.
Короткі відомості про оновлення Broad Core від Google, травень 2022 р.:
Усі інструменти відстеження Google показують сплеск 5 червня.
Ось що ми бачимо з інструментів:
Moz:
А тепер порівняємо походження травневого та листопадового апдейтів.
Якщо подивитися на пікові рівні волатильності рангів, травневе оновлення ядра 2022 здається таким же потужним, як і листопадове оновлення ядра 2021 року.
Пікові рівні волатильності, що спостерігаються під час травневого поновлення, майже завжди перевищують 9/10 по вертикалі. Загалом середній піковий рівень волатильності становив 9,4 на настільних та мобільних пристроях. Це відповідає рівню основного оновлення за листопад 2021 року, під час якого пікові рівні становили 9,3 як на робочих столах, так і на мобільних.
Якщо ми подивимося на зміну середнього рівня волатильності, то побачимо, що базове оновлення листопаду 2021 року справило значно більший вплив. Це призвело до більшої зміни базового рівня волатильності, що існувала до оновлення.
Зокрема, у листопадовому оновленні ядра 2021 р. рівень волатильності рангу перед оновленням було знижено з 5,6 до 9,3 на десктопах. Для порівняння, перед травневим оновленням ядра 2022 року рівень базової волатильності був набагато вищим, рівень перед оновленням був 6,4 на настільному комп’ютері, який збільшився до 9,4 під час оновлення.
Хоча найвищі рівні волатильності, що спостерігалися під час обох оновлень, були досить схожими, їм довелося піднятися ще під час базового оновлення від листопада 2021 року. Певна залишкова волатильність існувала до початку травневого оновлення, тому, схоже, воно не було таким значним, як листопадове.
Коли ми дивимося на зміни для кожного пристрою, показники для настільних та мобільних пристроїв під час травневого оновлення виявилися схожими з точки зору пікової волатильності, де на обох пристроях було досягнуто рівень 9,4:
Проте збільшення волатильності у порівнянні з рівнями до оновлення трохи відрізнялося на різних пристроях, оскільки до оновлення мобільні пристрої демонстрували трохи більшу волатильність.
Схоже, у цьому випадку не відбулося будь-яких кардинальних змін у конкретних вертикалях, оскільки найбільш зачеплені вертикалі були однаковими на всіх пристроях.
На десктопах наступні вертикалі показали найбільше зростання волатильності рангів:
На мобільних пристроях Здоров’я замінило Подорожі в п’ятірці найбільш постраждалих вертикалей:
В обох випадках Нерухомість була єдиною вертикаллю, в якій спостерігалося збільшення волатильності на понад 5 пунктів на різних пристроях, зі збільшенням на 5,4 на настільних комп’ютерах і на 5,3 на мобільних пристроях. Однак інформації, яка б вказувала на те, що це оновлення націлене на конкретні ніші, не було.
З цього погляду основні оновлення від травня 2022 р. та листопада 2021 р. здаються однаково сильними за їхнім впливом на волатильність рангів.
Звичайно, ми все ще оцінюємо повний вплив оновлення, оскільки зміни продовжують формуватися з часом. Тут, як і в базовому оновленні за листопад 2021 р., 6,7% з 10 кращих результатів раніше були вищими за 20-ю позицію. Це досить типово для основного оновлення і вказує на те, що в травні відбулися деякі значні зрушення в рейтингу, але ще невідомо, чи це ознака сталості впливу оновлень Google.
Щоб краще зрозуміти це, оптимізатори також розглянули 20 найкращих результатів загалом, щоб побачити попередні позиції нових URL-адрес у рейтингу. Тут понад 17% URL-адрес з топ-20 прийшли з-за меж 20-ї позиції.
І знову результати схожі на листопадове базове оновлення 2021 року, під час якого 16,2% нових URL-адрес у топ-20 результатів ранжувалися вище 20-ї позиції до оновлення.
Поки ми продовжуємо аналізувати вплив цих алгоритмічних змін, ми знаємо, різні оновлення можуть відображати різні шаблони ранжування. Наприклад, у деяких випадках, незважаючи на різке зниження рейтингу, Google буде поступово покращувати рейтинг URL-адрес, що залишилися на першій сторінці на одну або дві позиції, щоб замінити URL-адреси, знижені в пошуковій видачі (або хоча б з першої сторінки пошукової видачі).
Щоб краще оцінити поведінку основного оновлення за травень 2022 р., оптимізатори проаналізували середнє збільшення та зменшення позиції URL-адрес в результаті змін. Як різні галузі взаємодіяли одна з одною на мобільних та настільних комп’ютерах?
У більшості випадків спостерігається загальна рівність між випадками втрати та підвищення рейтингу URL-адрес. В цілому URL-адреси, що втратили позиції в рейтингу, втратили в середньому 3,8 позиції, а ті, які покращили рейтинг, отримали в середньому 3,4 позиції.
Були деякі вертикалі, які відхилялися від цієї моделі, такі як Мистецтво та розваги та Книги та література – кожен втратив більше, ніж придбав. Ця потреба зосередитися на створенні якісного контенту (включно з розглядом EAT), актуального для вашої аудиторії, є універсальною.
Важко діагностувати причини невідповідності. Вони можуть змінюватись від того, як Google використовує функції SERP у будь-якій заданій вертикалі, до контенту, доступного для Google, і його схильності значно винагороджувати його.
На зміни в рейтингу в результаті оновлення алгоритмів слід дивитися в довгостроковій перспективі. Якими б реальними не були негативні зміни в ранживанні, основні оновлення можуть відкрити нові можливості для сайтів (і навіть у разі негативного впливу завжди є можливість внести покращення, які врешті-решт призведуть до довгострокового зростання).
Якщо ми поглянемо на 100 найкращих веб-сайтів, які зазнали найбільших втрат і прибутків, як це було після оновлення ядра за листопад 2021 року, побачимо, що:
Таким чином, ви можете бачити, що більшість, а не всі інструменти дуже волатильні 5 червня або близько того, що цілком нормально. І що ми зазвичай і бачимо такі поштовхи після випуску основного оновлення.
SEO-спільноти. На форумі вебмайстрів WebmasterWorld відбувається постійне обговорення результатів травневого оновлення. Найжвавішою була дискусія приблизно 5 червня, починаючи з 4 червня.
Оптимізаторам оновлення ядра від травня 2022 року здається набагато більшим, ніж оновлення ядра від листопада 2021 року. На відміну від основного оновлення за листопад 2021 року, коли час для цього оновлення був не найкращим, тобто якраз у найзавантаженіший сезон онлайн-покупок, для роздрібних продавців травневе оновлення було заплановано набагато краще.
Що робити, якщо сайт знизили. Google дав пораду, що слід враховувати, якщо в минулому вас негативно вплинуло оновлення ядра. Немає конкретних дій, які потрібно зробити для відновлення, і дійсно негативний вплив на ранжування може не означати, що з вашими сторінками щось не так. Проте Google запропонував список питань, які слід враховувати, якщо ваш сайт зазнає оновлення ядра. Google сказав, що ви можете побачити деяке відновлення між оновленнями ядра, але найбільша зміна, яку ви побачите, відбудеться після іншого оновлення ядра.
Список питань від Google, які слід враховувати при оцінці вашого контенту:
Звичайно, ми все ще оцінюємо повний вплив оновлення, оскільки зміни продовжують формуватися з часом.
Поки ми продовжуємо аналізувати вплив цих алгоритмічних змін, ми знаємо, різні оновлення можуть відображати різні шаблони ранжування. Наприклад, в деяких випадках, незважаючи на різке зниження рейтингу, Google буде поступово покращувати рейтинг URL-адрес, що залишилися, на першій сторінці на одну або дві позиції, щоб замінити URL-адреси, знижені в пошуковій видачі (або хоча б з першої сторінки пошукової видачі).
Як й у випадку з усіма основними оновленнями, SEO-спеціалістам слід звернути увагу на якість контенту, якщо ви бачите, що оновлення негативно впливає на ваш рейтинг та трафік. Не трапляйте у пастку, зосереджуючись на втраті рангу.
Перш ніж виділяти важливі ресурси на внесення змін до свого сайту, переконайтеся, що втрата рейтингу впливає на ключові слова, які є життєво важливими для успішного просування вашого сайту, і в результаті означатиме реальну втрату трафіку.
Тільки тоді ви зможете почати розуміти та планувати, на чому зосередити свою увагу, від створення контенту, який ідеально відповідає вашій ніші, до повної оптимізації контенту, яким ви вже володієте.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.