
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
База контактів - скарб для маркетолога. Особливо для email-маркетолога. Але, крім розсилок, вона може використовуватися й для комунікації сейлз, і, навіть, для налаштування таргету та ретаргету на зацікавлених користувачів. Це, до речі, підвищує конверсію та зменшує витрати на рекламу.
Головне правило - користувач повинен залишити свій контакт добровільно.
Як же зібрати таку базу контактів?
Я поділяю всі типи форм на 3 основних види:
Поп-апи вважаються найефективнішими. Але, як і завжди, краще протестувати всі варіанти на вашій аудиторії або поставити одразу статичну й спливаючу форму.
Рис. 1 – Форма підписки у вигляді маленького віконця, що можна закрити
Рис. 2 – Спливаючі вікна від магазину LeBoutique
Рис. 3 – Спливаючі вікна у Megasport
Статичні форми підписки:
Рис. 4 – Статичні форми підписки МІФ
Рис. 5 – Статичні форми підписки Нетпік
В ідеалі ви повинні додати чек-лист з угодою користувача та дозволом на розсилку перед кнопкою “зареєструватися”.
Форми реєстрації також можуть бути статичними або у вигляді кнопки, при натисканні на котру вас перенаправить на сторінку реєстрації або відкриється поп-ап.
Приклади форми реєстрації:
Рис. 6 – Форма реєстрації Пінтерест
Рис. 7 – Форма реєстрації Мейкап
Якщо ви не надсилаєте листа-підтвердження реєстрації, обов’язково додавайте до першого листа посилання з можливістю відписатися.
Про те, як правильно оформляти шаблон листів, щоб вони не сипалися в спам, можна почитати в моїй попередній статті.
Рис. 8 – Форма зворотного зв’язку
Рис. 9 – Форма зворотного зв’язку
Тут спосіб збору контактів так само реєстраційна форма.
Основна відмінність від форми на сайті в тому, що це пряма демонстрація вашого продукту. Не якісь плюшки й бонуси, а можливість познайомитися з вами або продукцією на ділі.
Це можуть бути вебінари як на інформаційні теми (саморозвиток, бізнес), навчання та підвищення навичок (англійська, бухгалтерська справа), так і з демонстрацією продукту. Наприклад, урок візажу з використанням косметики певної марки.
Після перегляду вебінару, аудиторія буде:
Крім того, під такі вебінари найчастіше створюються окремі посадкові сторінки.
Рис. 10 – Спливаюче вікно реєстрації
Рис. 11 – Статична форма реєстрації
До цього способу відносяться всі форми оформлення замовлень та заявок: покупка в інтернет-магазині, заявки на консультацію, запис на послугу. Тут важливо теж не насідати на користувача та не заспамити його в перший же місяць.
Для цього можна додавати чекбокс на етапі збору контактів або хоча б давати можливість відписатися в кожному наступному листі.
Рис. 12 – Форма заявки на консультацію на нашому сайті
Рис. 13 – Кошик доставки їжі ролл-клаб
Чудовий варіант подібної форми – форма замовлення товару. Але працює вона добре тільки на популярну очікувану продукцію. Наприклад, гаджети.
Рис. 14 – Форма замовлення у Цитрус
Рис. 15 – Форма замовлення у Цитрус
Такий формат підходить, якщо ви бажаєте розіграти істотний приз та зібрати велику аудиторію. Інакше він просто буде неефективний.
Механіка наступна: ви робите форму реєстрації в розіграші або окрему сторінку під нього, на якій має бути вказано email для участі. Подробиці розіграшу та/або підсумки й проміжні результати надсилаються на пошту.
Також можна давати завдання та просити вказати відповідь у відповідній формі. У цій формі додати поле для email та повідомляти про правильність відповіді та/або результати розіграшу на пошту.
Один з найпростіших способів розіграшу подарунків – колесо фортуни. Де користувач крутить віртуальне колесо та отримує промокод на відповідний бонус на пошту.
Рис. 16 – Приклад колеса фортуни
До такого способу збирання бази контактів відноситься:
Це самий ресурсозатратний спосіб, так як вносити й сегментувати отримані контакти доводиться вручну. Однак і найефективніший, оскільки при особистому контакті люди охочіше залишають свої дані.
Кожен, хто стикався з email-маркетингом, хоч раз замислювався про покупку бази. Але, навіть якщо ви на 100% впевнені в її валідності та в тому, що там цільова або навколоцільова аудиторія, не поспішайте робити покупку. Така розсилка все одно несе величезні ризики для вашої репутації, серед яких:
Ось так це виглядає в розсилках vc.ru:
Рис. 17 – Розсилка vc.ru
У більшості країн розсилка без згоди користувача вважається незаконною та може призвести до великих штрафів.
Перш ніж потрапити до папки “Вхідні” або “Промоакції”, лист проходить 3 етапи перевірки: в сервісі розсилок, в поштовій службі та в самого підписника. Відхилити відправку можуть на будь-якому з етапів, тому в 95% випадків розсилка за неперевіреною базою відправиться до папки “СПАМ”.
Крім покупки бази на сторонніх ресурсах, неможна також:
Збір бази може здатися важким заняттям, але це лише на початковому етапі.
При налаштуванні й автоматизації всіх основних процесів вам не потрібно буде здійснювати ніяких додаткових дій для того, щоб база росла. Однак, всі вкладені зусилля окупляться, оскільки утримати клієнта та спонукати до покупки “теплого” користувача набагато легше та дешевше, ніж нового з нуля.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.