замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC-контекстна реклама
267
1

Для версій Ads Editor 11.1 та вище є можливість, що зробить роботу фахівця з контекстної реклами трохи комфортніше - це додавання словників для перевірки правопису на різних мовах.

Після додавання словників наш AE починає підкреслювати оголошення та ключові слова з помилками в полях редагування.

Нижче файли зі словниками для української та російської мов.


Крок 1.

Качаємо архів зі словниками – тут.


Крок 2.

Розархівуйте його, там знайдете 4 файла.

Блог_Архив со словарями


Крок 3.

Скопіюйте ці файли в папку dictionaries, що зазвичай знаходиться за адресою:

Для користувачів Windows: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\locale\dictionaries\

або C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\%ADWORDSEDITORVERSION%\locale\dictionaries\

Для користувачів Mac:/Applications/Google\ AdWords\ Editor.app/Contents/locale/dictionaries/

Блог_Архив со словарями


Крок 4.

Відкрийте Adwords Editor -> Інструменти -> Налаштування.

Блог_Архив со словарями


Крок 5.

Перейдіть на вкладку “Завантаження і перегляд”, виберіть потрібну мову для перевірки правопису та натисніть ОК.

Блог_Архив со словарями


Крок 6.

Тепер слова з помилками підкреслюватимуться червоним кольором, а невідомі можна додати до словника.

Блог_Архив со словарями

Алгоритм по додаванню інших мов описаний в довідці Google Adwords – тут.


Microsoft Advertising банер

Microsoft (Bing) Ads. Посібник з використання 2023

Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.