
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Для версій Ads Editor 11.1 та вище є можливість, що зробить роботу фахівця з контекстної реклами трохи комфортніше - це додавання словників для перевірки правопису на різних мовах.
Після додавання словників наш AE починає підкреслювати оголошення та ключові слова з помилками в полях редагування.
Нижче файли зі словниками для української та російської мов.
Розархівуйте його, там знайдете 4 файла.
Скопіюйте ці файли в папку dictionaries, що зазвичай знаходиться за адресою:
Для користувачів Windows: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\locale\dictionaries\
або C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\%ADWORDSEDITORVERSION%\locale\dictionaries\
Для користувачів Mac:/Applications/Google\ AdWords\ Editor.app/Contents/locale/dictionaries/
Відкрийте Adwords Editor -> Інструменти -> Налаштування.
Перейдіть на вкладку “Завантаження і перегляд”, виберіть потрібну мову для перевірки правопису та натисніть ОК.
Тепер слова з помилками підкреслюватимуться червоним кольором, а невідомі можна додати до словника.
Алгоритм по додаванню інших мов описаний в довідці Google Adwords – тут.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.