Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Така соціалка як Clubhouse увірвалася в наше життя швидко, яскраво й багатообіцяюче. Звідки всі користувачі світу дізналися про нього і захотіли теж отримати запрошення в Clubhouse? Чому так різко, запитаєте ви.
Почалося все з розмови Ілона Маска з гендиректором Robinhood (онлайн-брокер) Владом Тіньовим. За пару годин до Маск анонсував інтерв'ю в пості Твіттеру. Кількість слухачів швидко досягла ліміту в 5000.
Рис. 1 - З чого почалася популярність Clubhouse
Через кілька днів в офіційному шоу вже можна було послухати засновника ФБ Марка Цукерберга.
Clubhouse – додаток для IOS (для користувачів Android запуск стартує 18.05.2021, джерело – techcrunch.com), що дозволяє створювати так звані кімнати для обміну голосовими повідомленнями в реальному часі. Кімнати для спілкування може створити кожен користувач, вони бувають відкритого та закритого типу.
Кімнати відкритого типу доступні будь-якому користувачеві мережі. На них можна заходити за посиланням в будь-який момент розмови та виходити коли завгодно. Кімнати відкритого типу можуть вміщувати одночасно до 6000 користувачів.
Кімнати закритого типу являють собою ті ж кімнати для розмови. Тільки потрапити туди можна тільки на запрошення одного з учасників.
Про те, що потрапити в мережу може тільки користувач IOS, ми вже проговорили раніше. Але плюс для цього ще потрібне запрошення від учасника мережі, який вже є у Клабхаусі.
Рис. 2 – Запрошення в Clubhouse
Його можна попросити в одного зі своїх контактів на телефоні, або стати в живу чергу по всій мережі, щоб зовсім незнайома людина могла запросити вас приєднатися до мережі.
Основна відмінність даної соціальної мережі в тому, що:
Рис. 3 – Меми про Клабхаус в Інстаграм
Clubhouse вже став мемом й в Інстаграм.
Як би це дивно не звучало, але ви теж можете стати обличчям Clubhouse, тому, що ваше фото можуть вибрати власники Clubhouse.
8 лютого їм став Аксель Мансун, в мережі відомий як музикант, який вечорами співає колискові на каналі Lullaby Club. Якщо захочете підписатися на нього, то його нік в мережі @axelmansoor.
Рис. 4 – Аватарка додатка
Будьте активними в мережі, і можливо саме ваше фото стане наступним на аватарці додатка.
Завантажте додаток та зареєструйтеся після того, як прийде запрошення й ви зможете користуватися мережею. Ознайомтеся з інтерфейсом.
Рис. 5 – Меми в Інстаграм про користувачів Андроїд
Зверніть увагу, що мережа повністю англійськомовна. Російської мови додатку немає, але він й не знадобиться, тому що всередині все зрозуміло інтуїтивно. Труднощів не виникне.
Вам потрібно знайти цікаву кімнату, а пропозиції будуть формуватися виходячи з інтересів, які ви задали при реєстрації.
Щоб стати спікером кімнати, а не просто слухачем, потрібно попросити про це власника кімнати, натиснувши на значок “махаючої руки”. Майже як підняти руку в школі, щоб відповісти.
Рис. 6 – Як стати спікером Clubhouse
Також ви можете створювати свої кімнати та запрошувати до них спікерів. Або бути єдиним спікером при наявності корисної інформації.
Давайте не будемо прикрашати мережу й говорити, що це щось нереальне та круте.
Так, Клабхаус – щось незвичайне, такої мережі не існувало раніше. Але її значущість сильно вивищувалась перший час. Усі, абсолютно усі, перший час кинулися в мережу, не розуміючи, навіщо і чому вони повинні бути в ній.
Зверніть увагу на показники Google Trends, які прямо вказують на те, що мережа поступово втрачає своїх користувачів і інтерес до себе.
Рис. 7 – Google Trends
Чому так відбувається?
Перший час в мережі можна було зустріти самих топових зірок, своїх кумирів.
Зараз практично кожен з них побував там на бесідах по 1-2 рази та більше не повертався. Інші менш відомі спікери також виступили декілька разів на різні теми та черговий раз більше не зібрали потрібну аудиторію.
Друга причина – брак часу аудиторії та незвичний формат. Те, що ви не вчасно включили кімнату, ніяк не повернеш, щось прослухав, а запису немає. Кімнати проводять в незручний для користувачів час: наприклад, пізно ввечері або в обід, коли основна частина аудиторії працює й не має можливості під’єднатися через завантаженість.
Третя причина – виникнення кімнат в інших соціальних мережах, по аналогії з Clubhouse. Подібні кімнати створили Facebook та Telegram.
Рис. 8 – Кімнати в Фейсбук
В одному з недавніх оновлень в Телеграм додали можливість записувати голосові чати на каналі.
Тепер це можуть ініціювати й адміни каналів, а потім ділитися ефіром. Кількість слухачів не обмежена. Після закінчення запису аудіофайл додається в чат (запис доступний всім).
Розробники обіцяють, що такі розмови можуть одночасно слухати мільйони людей.
Рис. 9 – Голосові канали в Телеграм
Clubhouse вирвався вперед, але інші платформи для обговорень його наздоганяють та переганяють. Очікуємо продовження битви за аудиторію.
Clubhouse моментально увірвався в життя користувачів мереж, заінтригував своєю унікальністю, й так само швидко згас.
Рано говорити про те, що він вигорів, позаяк додаток ще виглядає “сирим” й непропрацьованим. Користувачам складно давати фідбек, спікерам складно говорити в порожнечу. Додаток активно тестується, тож, може, скоро оживе з більшою силою та оновленим підходом.
Заходьте, дивіться, цікавтеся, відкривайте для себе щось нове, знайомтеся з новими людьми.
Бути слухачем просто, а бути спікером зі своєю аудиторією трудомістко за часом, й не факт, що аудиторія відповість вам достатнім чином та не вигорить так швидко.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.