замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
565
3

Така соціалка як Clubhouse увірвалася в наше життя швидко, яскраво й багатообіцяюче. Звідки всі користувачі світу дізналися про нього і захотіли теж отримати запрошення в Clubhouse? Чому так різко, запитаєте ви.

Почалося все з розмови Ілона Маска з гендиректором Robinhood (онлайн-брокер) Владом Тіньовим. За пару годин до Маск анонсував інтерв'ю в пості Твіттеру. Кількість слухачів швидко досягла ліміту в 5000.

Clubhouse Musk

Рис. 1 - З чого почалася популярність Clubhouse

Через кілька днів в офіційному шоу вже можна було послухати засновника ФБ Марка Цукерберга.


1. Що таке Clubhouse

Clubhouse – додаток для IOS (для користувачів Android запуск стартує 18.05.2021, джерело – techcrunch.com), що дозволяє створювати так звані кімнати для обміну голосовими повідомленнями в реальному часі. Кімнати для спілкування може створити кожен користувач, вони бувають відкритого та закритого типу.

Кімнати відкритого типу доступні будь-якому користувачеві мережі. На них можна заходити за посиланням в будь-який момент розмови та виходити коли завгодно. Кімнати відкритого типу можуть вміщувати одночасно до 6000 користувачів.

Кімнати закритого типу являють собою ті ж кімнати для розмови. Тільки потрапити туди можна тільки на запрошення одного з учасників.


2. Як потрапити до Clubhouse

Про те, що потрапити в мережу може тільки користувач IOS, ми вже проговорили раніше. Але плюс для цього ще потрібне запрошення від учасника мережі, який вже є у Клабхаусі.

Clubhouse invite

Рис. 2 – Запрошення в Clubhouse

Його можна попросити в одного зі своїх контактів на телефоні, або стати в живу чергу по всій мережі, щоб зовсім незнайома людина могла запросити вас приєднатися до мережі.


3. У чому полягає популярність Clubhouse

Основна відмінність даної соціальної мережі в тому, що:

  1. До неї не так просто потрапити. Створюється враження якогось закритого співтовариства для обраних. Що відразу спонукає там опинитися.
  2. Розмови йдуть в реальному часі, їх не можна записати, щоб послухати пізніше.
  3. Можна послухати людину, яку ти ніколи не зустрінеш у житті, це: світові зірки, політики, актори, шоумени.
  4. Різноманітність кімнат: тут різні теми, цікаві спікери, можна й музику послухати в живому виконанні, й обговорити новинки в IT-сфері. Від самих спільних тем для всіх до самих вузькоспрямованих діалогів.
  5. Простота використання. Нічого зайвого, один сенс та мінімум кнопок.

Clubhouse mem

Рис. 3 – Меми про Клабхаус в Інстаграм

Clubhouse вже став мемом й в Інстаграм.


4. Як потрапити на іконку додатку Clubhouse

Як би це дивно не звучало, але ви теж можете стати обличчям Clubhouse, тому, що ваше фото можуть вибрати власники Clubhouse.

8 лютого їм став Аксель Мансун, в мережі відомий як музикант, який вечорами співає колискові на каналі Lullaby Club. Якщо захочете підписатися на нього, то його нік в мережі @axelmansoor.

Clubhouse icon

Рис. 4 – Аватарка додатка

Будьте активними в мережі, і можливо саме ваше фото стане наступним на аватарці додатка.


5. Як користуватися Clubhouse

Завантажте додаток та зареєструйтеся після того, як прийде запрошення й ви зможете користуватися мережею. Ознайомтеся з інтерфейсом.

Clubhouse mems

Рис. 5 – Меми в Інстаграм про користувачів Андроїд

Зверніть увагу, що мережа повністю англійськомовна. Російської мови додатку немає, але він й не знадобиться, тому що всередині все зрозуміло інтуїтивно. Труднощів не виникне.

Вам потрібно знайти цікаву кімнату, а пропозиції будуть формуватися виходячи з інтересів, які ви задали при реєстрації.
Щоб стати спікером кімнати, а не просто слухачем, потрібно попросити про це власника кімнати, натиснувши на значок “махаючої руки”. Майже як підняти руку в школі, щоб відповісти.

Clubhouse speaker

Рис. 6 – Як стати спікером Clubhouse

Також ви можете створювати свої кімнати та запрошувати до них спікерів. Або бути єдиним спікером при наявності корисної інформації.


6. Перспективи розвитку або занепад попиту на мережу: що чекати далі?

Давайте не будемо прикрашати мережу й говорити, що це щось нереальне та круте.
Так, Клабхаус – щось незвичайне, такої мережі не існувало раніше. Але її значущість сильно вивищувалась перший час. Усі, абсолютно усі, перший час кинулися в мережу, не розуміючи, навіщо і чому вони повинні бути в ній.

Зверніть увагу на показники Google Trends, які прямо вказують на те, що мережа поступово втрачає своїх користувачів і інтерес до себе.

Clubhouse Google Trends

Рис. 7 – Google Trends

Чому так відбувається?

Перший час в мережі можна було зустріти самих топових зірок, своїх кумирів.
Зараз практично кожен з них побував там на бесідах по 1-2 рази та більше не повертався. Інші менш відомі спікери також виступили декілька разів на різні теми та черговий раз більше не зібрали потрібну аудиторію.

Друга причина – брак часу аудиторії та незвичний формат. Те, що ви не вчасно включили кімнату, ніяк не повернеш, щось прослухав, а запису немає. Кімнати проводять в незручний для користувачів час: наприклад, пізно ввечері або в обід, коли основна частина аудиторії працює й не має можливості під’єднатися через завантаженість.

Третя причина – виникнення кімнат в інших соціальних мережах, по аналогії з Clubhouse. Подібні кімнати створили Facebook та Telegram.

Facebook chats

Рис. 8 – Кімнати в Фейсбук

В одному з недавніх оновлень в Телеграм додали можливість записувати голосові чати на каналі.
Тепер це можуть ініціювати й адміни каналів, а потім ділитися ефіром. Кількість слухачів не обмежена. Після закінчення запису аудіофайл додається в чат (запис доступний всім).
Розробники обіцяють, що такі розмови можуть одночасно слухати мільйони людей.

Telegram voice chat

Рис. 9 – Голосові канали в Телеграм

Clubhouse вирвався вперед, але інші платформи для обговорень його наздоганяють та переганяють. Очікуємо продовження битви за аудиторію.


Висновок

Clubhouse моментально увірвався в життя користувачів мереж, заінтригував своєю унікальністю, й так само швидко згас.
Рано говорити про те, що він вигорів, позаяк додаток ще виглядає “сирим” й непропрацьованим. Користувачам складно давати фідбек, спікерам складно говорити в порожнечу. Додаток активно тестується, тож, може, скоро оживе з більшою силою та оновленим підходом.

Заходьте, дивіться, цікавтеся, відкривайте для себе щось нове, знайомтеся з новими людьми.
Бути слухачем просто, а бути спікером зі своєю аудиторією трудомістко за часом, й не факт, що аудиторія відповість вам достатнім чином та не вигорить так швидко.

Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.