замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
362
1

Еmail — один з найефективніших каналів продажів та підтримки лояльності до бренду. У нього найвищий ROI. І багато відомих компаній цим успішно користуються.

Але для чого ж збирати підписників та слати їм листи, якщо у вас інформаційний блог, який не передбачає продаж товарів?

  1. Хороший тон — пропонувати своїм читачам отримувати новини про нові статті на вашому сайті.
  2. Таким чином ви залучаєте трафік на свій сайт, а ваш рейтинг в пошуковій видачі зростає.
  3. Ви підвищуєте свою експертність та статусність.

Крім того, якщо ви щось рекламуєте в статтях по реферальним посиланням, то можете розповісти про це прямо в листі. І таким чином збільшити свій прибуток від реферальних програм.

Також розсилки можна використовувати для анонса своїх виступів, нових відео на youtube та прямих ефірів.


1. Швидкість набору підписників

Є 4 основні чинники, які впливають на ефективність набору підписників:

  1. Трафік на сайт. Чим більше трафіку, тим більше користувачів побачать вашу форму підписки й, відповідно, сконвертяться в підписників. Нормальний відсоток конверсії -5%. Чим більше трафік, тим більше контактів ви зможете зібрати через форму підписки. Щоб набрати першу тисячу, знадобиться близько місяця й бажано не менше 30к унікальних відвідувачів сайту. Навіть якщо користувачів менше, то працювати з базою та збирати контакти все одно важливо.
  2. Лід-магніт, за допомогою якого ви залучаєте нових підписників. При розробці лід-магніту для своєї аудиторії орієнтуйтеся на її інтереси, потреби. В ідеалі, ваш бонус повинен бути цікавий для 80-90% відвідувачів сайту. Якщо ви новачок на ринку, то доведеться придумати щось дійсно чіпляюче. Просто розсилка зазвичай працює тільки для давно відомих ресурсів.
  3. Якість контенту. Тут мова і про контент на самому сайті, і про якість розсилок. Оскільки в першому випадку ви просто не залучите підписників, а в другому – ви не зможете їх утримати.
  4. Дизайн. Форма повинна бути приємною оку без кислотних кольорів, а загальний дизайн листи асоціюватися з сайтом.

При дотриманні всіх умов все одно може статися так, що база підписників буде збільшуватися повільно. Не сподівайтеся, що слідуючи цим факторам контакти відразу стануть приходити сотнями, але так ви підвищите свої шанси.


2. Як збільшити кількість підписників

Збільшення числа підписників сигналізує про те, що ви рухаєтеся в правильному напрямку, а ваш контент дійсно релевантний вашій ЦА. Незважаючи на це, через час деякі контакти можуть відписатися від вас. Тому потрібно постійно прагнути до поповнення бази новими, актуальними адресами.

Так як кількість підписників безпосередньо залежить від трафіку на сайт та кількості фоловерів в соцмережах, то слід зробити наступні кроки:

  • Реклама в соцмережах. Орієнтування та ретаргетінг — одні з основних способів залучення свіжого трафіку. Однак, суттєвим мінусом є його вартість, яка для блогерів-початківців може бути високою. Тут можна стартувати з невеликих бюджетів до 10$ й дивитися на ефективність.
  • Анонсування бонусу й самого сайту в соціальних мережах. Донесіть хоча б до тієї аудиторії, яка у вас вже є на інших ресурсах то, що у вас є свій сайт. Перші читачі прийдуть саме звідти.
  • Телеграм-канали. У невеликих каналах вартість реклами копійчана, а іноді можлива й на бартерній основі. Але для цього вам доведеться завести свій канал). До речі, переходи на повну версію статті з Телеграм – теж відмінний спосіб нагнати трафік на сайт.
  • Конкурси. Людям подобається вигравати подарунки. Якщо ви ще й вкажете, що розіграш проводиться тільки серед підписників, то простимулюєте їх натиснути на заповітну кнопку. Наприклад, влаштуйте конкурс на кращу історію або статтю, яку викладіть на першій сторінці.

І ще порада: розташуйте форму підписки в декількох місцях сторінки. Часто застосовується така схема & ndash; pop-up при вході на сайт, постійно висить форма на підписку справа та в підвалі сайту. Але pop-up повинен бути один й не вискакувати кожні 10 секунд. Так у вас вийде нагадувати про можливість підписатися, але не нав’язувати її.


3. З чого почати збір бази?

Починати потрібно з форми підписки. Вона – той інструмент, який приверне підписників, тому поставтеся до її розробкі уважно. Вам доведеться не тільки придумати й оформити візуал, але й розібратися, як вставити скрипт на сайт.

Зараз багато конструкторів форм підписок, а конструктори сайтів і зовсім пропонують готові форми. Тому не потрібно залучати програмістів. На перших порах можна все налаштувати самостійно – просто виберіть шаблон та відредагуйте потрібні вам блоки.

Ось деякі приклади форм підписки:

Как набрать подписчиков

Рис. 1 — Форма підписки у вигляді поп-апу

Как набрать подписчиков сайта

Рис. 2 — Вбудована форма підписки на головній сайту

Как набрать подписчиков форма Bar

Рис. 3 — Hello Bar

Набрать подписчиков форма сбоку

Рис. 4 — Вбудована форма підписки збоку на сторінці

Вибирайте ту форму, яка вам більше подобається. Але пам’ятайте, щоб зібрати максимальну кількість контактів, вона повинна:

  • стояти на видному місці й приветати увагу;
  • лід-магніт повинен бути зрозумілим та актуальним для вашої галузі та відвідувачів;
  • не потрібно робити форму розміром А4, зробіть повідомлення коротким і розмістіть поле для вказівки пошти + кнопку Підписатися;
  • дизайн форми повинен бути продовженням дизайну сайту;
  • форма не повинна виглядати як спам.

Крім форми налаштуйте лист-підтвердження, які буде приходити після того, як користувач підпишеться. Таким чином, у вас в базі будуть тільки актуальні адреси, з якими можна працювати.


4. Які лід-магніти використовувати?

Лід-магніт – це спеціальна пропозиція, яка спрямована на те, щоб спонукати користувача залишити вам свій контакт. Тобто по суті це бонус, плюшка, яку ви даєте людині за підписку на розсилку.

Якщо у вас суперексклюзивний та цікавий контент (як, наприклад, у Главреда), такою плюшкою може стати саме повідомлення про нові статты на вашому сайті. В інших випадках потрібно ретельно продумати, чим заманити користувача в “лапи” своєї розсилки.

Перш за все лід-магніт повинен бути:

  • цінним і/або корисним;
  • актуальним для більшої частини аудиторії, яка приходить до вас на сайт;
  • зрозумілим та швидким. Не потрібно пропонувати складні реферальні системи або багатоетапні розіграші. Краще зупинитися на знижки/книзі/безкоштовному уроці й взагалі всьому тому, що користувач може отримати та використати прямо тут і зараз.

Відмінний приклад – безкоштовний мінікурс з англійськими дієсловами на сайті з лайфхаками з вивчення мови. На цьому ж сайті можна запропонувати знижку на курс англійської як бонус за підписку. Залишилося протестувати обидва варіанти та вибрати той, що буде працювати ефективніше.

Про те, як ми тестували свою форму підписки, читайте в кейсі.

Те, яким буде лід-магніт на вашому сайті, залежить від вас та вашої ніші. Найчастіше зустрічаються 3 типи бонусів:

  1. Корисний контент – зазвичай це посилання на різні матеріали, які допоможуть отримати нові знання в певній галузі (книги, інструкції, чек-листи).
  2. Фінансові бонуси – можливість отримати знижку, доступ до платного матеріалу, консультацію фахівця, тобто те, за що в іншому випадку потрібно заплатити.
  3. Безкоштовний тестовий період – обмежена за часом пропозиція скористатися продуктом або отримати доступ до закритих матеріалів.

Приклади форм підписки з різними лід-магнітами:

Форма сбора подписчиков скидка

Рис. 5 — Знижка

Форма сбора подписчиков бесплатка

Рис. 6 — Безкоштовний аналіз

Форма подписки на сайт

Рис. 7 — Книга по кулінарії в подарунок

Подарок за подписку на сайт

Рис. 8 — Покрокова інструкція

Бесплатная подписка на сайт

Рис. 9 — Безкоштовна підписка

Подписка на сайт и новости

Рис. 10 — Підписка на новини

Не бійтеся дати занадто багато. Лояльність читачів та “сарафанне” радіо куди дорожче цих бонусів.


Висновок

В цілому, зібрати базу підписників не складно. Для цього потрібно просто зробити візуально приємну та зрозумілу форму підписки й підібрати правильний лід-магніт. Набагато складніше зберегти її.

Не забувайте про роботу з базою й постійне поліпшення своїх розсилок. Бережіть кожного підписника. І пам’ятайте, що якість важливіша за кількість.


Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.