
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Еmail — один з найефективніших каналів продажів та підтримки лояльності до бренду. У нього найвищий ROI. І багато відомих компаній цим успішно користуються.
Але для чого ж збирати підписників та слати їм листи, якщо у вас інформаційний блог, який не передбачає продаж товарів?
Крім того, якщо ви щось рекламуєте в статтях по реферальним посиланням, то можете розповісти про це прямо в листі. І таким чином збільшити свій прибуток від реферальних програм.
Також розсилки можна використовувати для анонса своїх виступів, нових відео на youtube та прямих ефірів.
Є 4 основні чинники, які впливають на ефективність набору підписників:
При дотриманні всіх умов все одно може статися так, що база підписників буде збільшуватися повільно. Не сподівайтеся, що слідуючи цим факторам контакти відразу стануть приходити сотнями, але так ви підвищите свої шанси.
Збільшення числа підписників сигналізує про те, що ви рухаєтеся в правильному напрямку, а ваш контент дійсно релевантний вашій ЦА. Незважаючи на це, через час деякі контакти можуть відписатися від вас. Тому потрібно постійно прагнути до поповнення бази новими, актуальними адресами.
Так як кількість підписників безпосередньо залежить від трафіку на сайт та кількості фоловерів в соцмережах, то слід зробити наступні кроки:
І ще порада: розташуйте форму підписки в декількох місцях сторінки. Часто застосовується така схема & ndash; pop-up при вході на сайт, постійно висить форма на підписку справа та в підвалі сайту. Але pop-up повинен бути один й не вискакувати кожні 10 секунд. Так у вас вийде нагадувати про можливість підписатися, але не нав’язувати її.
Починати потрібно з форми підписки. Вона – той інструмент, який приверне підписників, тому поставтеся до її розробкі уважно. Вам доведеться не тільки придумати й оформити візуал, але й розібратися, як вставити скрипт на сайт.
Зараз багато конструкторів форм підписок, а конструктори сайтів і зовсім пропонують готові форми. Тому не потрібно залучати програмістів. На перших порах можна все налаштувати самостійно – просто виберіть шаблон та відредагуйте потрібні вам блоки.
Ось деякі приклади форм підписки:
Рис. 1 — Форма підписки у вигляді поп-апу
Рис. 2 — Вбудована форма підписки на головній сайту
Рис. 3 — Hello Bar
Рис. 4 — Вбудована форма підписки збоку на сторінці
Вибирайте ту форму, яка вам більше подобається. Але пам’ятайте, щоб зібрати максимальну кількість контактів, вона повинна:
Крім форми налаштуйте лист-підтвердження, які буде приходити після того, як користувач підпишеться. Таким чином, у вас в базі будуть тільки актуальні адреси, з якими можна працювати.
Лід-магніт – це спеціальна пропозиція, яка спрямована на те, щоб спонукати користувача залишити вам свій контакт. Тобто по суті це бонус, плюшка, яку ви даєте людині за підписку на розсилку.
Якщо у вас суперексклюзивний та цікавий контент (як, наприклад, у Главреда), такою плюшкою може стати саме повідомлення про нові статты на вашому сайті. В інших випадках потрібно ретельно продумати, чим заманити користувача в “лапи” своєї розсилки.
Перш за все лід-магніт повинен бути:
Відмінний приклад – безкоштовний мінікурс з англійськими дієсловами на сайті з лайфхаками з вивчення мови. На цьому ж сайті можна запропонувати знижку на курс англійської як бонус за підписку. Залишилося протестувати обидва варіанти та вибрати той, що буде працювати ефективніше.
Про те, як ми тестували свою форму підписки, читайте в кейсі.
Те, яким буде лід-магніт на вашому сайті, залежить від вас та вашої ніші. Найчастіше зустрічаються 3 типи бонусів:
Приклади форм підписки з різними лід-магнітами:
Рис. 5 — Знижка
Рис. 6 — Безкоштовний аналіз
Рис. 7 — Книга по кулінарії в подарунок
Рис. 8 — Покрокова інструкція
Рис. 9 — Безкоштовна підписка
Рис. 10 — Підписка на новини
Не бійтеся дати занадто багато. Лояльність читачів та “сарафанне” радіо куди дорожче цих бонусів.
В цілому, зібрати базу підписників не складно. Для цього потрібно просто зробити візуально приємну та зрозумілу форму підписки й підібрати правильний лід-магніт. Набагато складніше зберегти її.
Не забувайте про роботу з базою й постійне поліпшення своїх розсилок. Бережіть кожного підписника. І пам’ятайте, що якість важливіша за кількість.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.