замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
198
3

Кожен сайт в будь-якій ніші потребує оновлення й додавання нового контенту. Це трудомістке завдання, з яким працюють автори чи копірайтери.

Де шукати авторів в т. ч. для вузьких тематик? Розглянемо варіанти розв'язання питання пошуку копірайтера.


1. Де шукати авторів

Завдання знайти нового ідеального автора під проект щораз має інше рішення.

Щоб підібрати виконавця з відповідним рівнем кваліфікації, розумінням тематики, відповідністю фінансових очікувань бюджету і, нарешті, відсутністю (хоча б очікуваною) «нежданчиків», які зрушують дедлайн, контент-агентствам доводиться розглядати в середньому від 50 до 100 кандидатур на одну вакансію. І це тільки для того, щоб знайти одного учасника. Якщо їх потрібно більше, масштаби пошуків, відповідно, зростають.

Чтобы найти одного автора, приходится просматривать от 50 до 100 резюме соискателей

Ми у WordFactory шукаємо авторів, які:

  • спеціалізуються на якісних, предметних описах товарів та послуг;
  • створюють місткі інформаційні тексти та захопливий контент для блогів;
  • мають вищу освіту (або декілька), проходили курси, тренінги, навчання (й готові не зупинятися на досягнутому, вчитися далі);
  • мають мінімальний досвід роботи в копірайтингу, але досконально знають професійну тематику.

2. Де шукаємо

Коли штатні автори завантажені на десяток дедлайнів вперед (або їх поки що немає зовсім), шукати авторів варто вирушити:

  • У соцмережі. Тут авторів шукаємо в профільних групах з копірайтингу, спільнотах з пошуку/пропозиції роботи в різних сферах digital та IT.

На Facebook в пошуках авторів можна відправитися в співтовариства:

У Telegram можна заглянути в:

  • БЛІЦ (Канал для людей, які створюють контент. Публікую вакансії, можливості, анонси івентів, кейси та новини медіа-тусовки);

В «БЛІЦ» собираются люди, создающие контент. Помимо вакансий, здесь публикуют новости, ивенты и прочие интересности

  • Ad Good As Hell (Рекламні кейси від яких у тебе мурашки/Регулярно круті вакансії);

Размещенные на площадке вакансии (а также смешные картинки и новости) увидят более 7,5к подписчиков

Аудитория — более 25к подписчиков. Здесь ждут публикации вакансий в креативных индустриях

В этой группе размещают вакансии, которых не найти на джоб-сайтах

Спільноти дозволяють не тільки розміщувати власні оголошення про пошук співробітників, але й переглядати резюме авторів, читати коментарі. Оцінити популярність спільноти в Facebook або Telegram й вирішити, чи варто витрачати на нього час, можна визначити легко за кількістю підписників, дат публікацій, кількості лайків, відгуків, репостів, наявності/відсутності спаму, рекламних оголошень, флуду.

До речі, на сторінках групи ФБ можна поспілкуватися на тему пошуку виконавців з колегами та співчуваючими й час від часу отримувати контакти фахівців, які справили на них враження (і, відповідно, рекомендації).

  • На біржі контенту. Велика кількість авторів чекають пропозицій роботи на text.ru, Weblancer, advego.com, eTXT, ContentMonster, Copylancer. Функціонал бірж відстежує здачу дедлайнів, контролює розцінки, виводить рейтинг авторів й навіть перевіряє помилки й опечатки. Складні ситуації допомагає вирішувати арбітраж. З одного боку, на біржі за день можна знайти людей, готових написати про зубні протези, антикорозійну обробку авто, в’язання штор гачком й особливості побудови семантичного ядра під BERT. З іншого — незважаючи на гарантії біржі, реальний рівень кваліфікації автора в заявленій тематиці може виявитися сюрпризом. Тут найлегше знаходити авторів для поширених тем: описів товарів та мас-маркету, постингу.

Биржи контента помогают искать авторов и контролировать их работу

  • На біржі фрілансерів. Це, наприклад, Фрілансери України, beFree — біржа роботи, Фриланс. Работа из дома. Ситуація тут майже така ж, як з біржами контенту, з тією різницею, що від фріланс-спільнот зазвичай очікують більшої кількості усвідомлених авторів з пристойними портфоліо та досвідом роботи в різних напрямках.

На биржах фрилансеров искать авторов тоже достаточно просто

  • На джоб-сайти. За даними WordFactory, найбільш ефективні з відгуків на вакансії сайти — це Rabota.ua та Work.ua. Якщо розмістити оголошення на більш дрібних сайтах, це трохи збільшить потік кандидатів. Можна очікувати, що на такі майданчики заходять автори, налаштовані на постійну співпрацю та великі проекти. Що з цього дійсно виходить, стає зрозуміло після тестового завдання та 2-4 тижнів роботи. Досвід WordFactory показує, що на джоб-сайтах найкраще шукати авторів зі спеціальністю: медиків, фармацевтів, бухгалтерів, фахівців технічних напрямків.

Идея искать авторов часто оказывается успешной

  • В контент-агентства. Замість того щоб самостійно знаходити, тестувати й навчати авторів, можна скористатися напрацюваннями людей, які це давно вже зробили. Співпраця з контент-студією дає можливість в найкоротший термін задіяти команду перевірених авторів та професійних редакторів. При цьому спілкуватися доведеться тільки з контент-менеджером, який всю інформацію, що надходить від них (а також уточнення, причіпки, коментарі та філософію) узагальнює, фільтрує й видає замовнику тільки те, що дійсно важливо для проекту. Наприклад, контент-студія WordFactory стартувала в 2009 році і за час, що минув на додачу до активної команді авторів-експертів, перекладачів та професійних редакторів побудувала повністю офіційну схему роботи — за договорами з рахунками, актами виконаних робіт, офіційними ТЗ. Крім готових тисячезнаков від студії можна отримати «заточений» під завдання клієнта віддалений контент-відділ, в який може входити до 30 авторів (або більше).

В контент-студиях работают команды авторов-экспертов

Отже, основні місця, де водяться продуктивні автори — це контент-студії, біржі контенту, спільноти фрілансерів, джоб-сайти і, звичайно ж, соцмережі.
Швидше за все знайти підходящого виконавця вийде в контент-студії або на біржі. Якщо ж вам потрібна команда професіоналів та оперативний гарантований результат — це контент-студія з відмінною репутацією. Тут вам запропонують послуги авторів, які працюють за певним профілем, пройшли навчання і вже зарекомендували себе як грамотні та надійні фахівці, які завжди на зв’язку й виконують поставлені перед ними завдання в строк.

WordFactory працює офіційно вже протягом 12 років, надає всі бухгалтерські та юридичні документи, співпрацює з ключовими авторами на постійній основі, весь час знаходить та тестує нових талановитих копірайтерів в найбільш затребуваних областях — SEO, фармакологія, інжиніринг, тревел, ком’юніті. Все це — маркери надійності студії. А дізнатися, чи підходите ви один одному, можна просто замовивши перший текст.


Безкоштовні сервіси для маркетингу

Контент-маркетинг 2022

Як пройти навчання та не злитися в середині процесу

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.