
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Минулого разу я писав про Sponsored Products Ads, але є ще один формат Амазон реклами – Sponsored Brands. На відміну від просування одного товару, для брендів є можливість рекламувати кілька товарів одного бренду відразу (±3 товари та логотип компанії).
Поговоримо про те, кому підходять Sponsored Brands Ads (SBA) та для яких цілей.
Крім своєї основної мети – реклами, Brands Ads спрямовані на підвищення впізнаваності бренду. Вони допоможуть зберегти лояльність клієнтів та зацікавити нових натиснути на ваше оголошення. Після натискання є два варіанти кінцевої сторінки:
Рис. 1 – Приклад Brands Ads вгорі сторінки
Рис. 2 – Приклад Brands Ads внизу результатів пошуку
На відміну від SPA, у цьому форматі не потрібно прямої відповідності ключових слів, тому SBA має потенційно більше охоплення.
Рекламувати можна як кілька товарів одного типу (взуття, аксесуари) або основний+супутні товари.
Не кожен продавець може використовувати цей тип просування Амазон. Sponsored Brands Ads доступні:
Але не на всіх торгових майданчиках. Список країн, де можна використовувати цей рекламний формат, перераховано на офіційній сторінці маркетплейса.
Селлер повинен бути зареєстрованим власником бренду та доставляти товари в будь-яку точку чи адресу США.
Brands Ads недоступні для таких категорій товарів:
Про заборонені категорії докладніше можна дізнатися в Sponsored Advertising Guidelines and Acceptance Policies.
Загальні вимоги до використання SBA при просуванні товарів на Амазон:
Після запуску оголошення можна буде побачити на таких позиціях:
Позиція Top of Search означає, що показ відбувається у самому верху, перед усіма результатами пошуку. Користувач побачить логотип із товарами.
Це місце – найкраще, тому що товари отримують максимальну видимість, за рахунок цього досягається стабільно висока клікабельність оголошення та підвищується коефіцієнт конверсії.
Рис. 3 – Показ реклами вгорі
Під результатами пошуку та внизу на сторінці товару можуть бути показані бренди, які стосуються запиту. Кожен веде свою сторінку з товарами компанії. Нижче цього блоку показується ще один вибраний товар.
Рис. 4 – Показ внизу у спільній видачі
Рис. 5 – Показ унизу на сторінці товару
Рис. 6 – Показ серед результатів пошуку
3 товари показуються ліворуч від основного пошуку в стовпчик разом з логотипом бренду.
Незважаючи на меншу популярність формату Sponsored Brands Ads, він відрізняється від Products Ads, хоча разом вони значно збільшать віддачу від реклами (ROAS для SBA на 18% вище, ніж для SPA).
Крім формату та місць розміщення, є кілька відмінностей при настроюванні реклами на Amazon для SBA та SPA:
Етапи налаштування реклами для брендів не сильно відрізняються від реклами окремих товарів (це налаштування описував у п. 3.1 статті Як рекламувати товари в Амазон).
Після того як натиснули Створити нову кампанію вибираємо тип – Sponsored Brands.
Рис. 7 – Типи рекламних кампаній Амазон
Потім задаємо ім’я, бюджет, початкову та кінцеву дати (якщо потрібно просувати обмежену за часом пропозицію), потім вибираємо формат оголошень.
Рис. 8 – Рекламні формати
Усього доступно 3 формати:
Далі потрібно буде скласти оголошення, тобто додати логотип, 3 товару та заголовок оголошення (50 символів). Якщо вибираєте New landing page, то перед створенням креативу доведеться також вибрати продукти, які показуватимуться на лендингу.
Рис. 9 – Праворуч доступна область перегляду креативу
Подивитися, як виглядатиме реклама, можна на десктопі та мобільному, знизу та зверху (всього 4 варіанти перегляду).
Далі вибираємо, на чому буде засновано націлення:
Рис. 10 – Опції таргетингу
Рис. 11 – Відеооголошення серед результатів пошуку за запитом wallet for men
При налаштуванні можна вибрати лише один товар. Відео має бути не більше 45 секунд завдовжки та 500 Мб вагою. Через те, що відео починає програватися в беззвучному режимі, то Амазон рекомендує підв’язати субтитри та зробити перші 2 секунди залучаючими користувача перейти за посиланням.
З усіх 3-х форматів оголошень для Amazon Sponsored Brands Ads найчастіше використовуються колекція та відео. StoreSpotlight зазвичай використовують великі бренди з широким асортиментом товарів у різних категоріях через вимоги Amazon до цього типу оголошень:
Після складання креативу він вирушає на модерацію до 72 години. Якщо все добре, починається показ реклами. Амазон пропонує купу метрик для вимірювання ефективності реклами, про що розпишу в наступному пункті.
Крім стандартних ROAS, ACoS, CTR, кліків та інших метрик, для Sponsored Brands Ads є унікальні показники ефективності реклами – New-to-brand metrics.
Вони працюють й щодо нових покупців. Новий – це той, хто нічого не купував за останні 12 місяців. За допомогою цих метрик можна відкоригувати роботу компаній та відстежити підсумки роботи РК:
Метрики для брендових відео:
З цими показниками можна провести глибокий аналіз результативності не тільки реклами Amazon, але й зрозуміти загальний інтерес аудиторії до ваших товарів. Наприклад, відсоток показів відео, коли кастомери самі включають звук, означає, що їм цікава реклама. Але, якщо кількість продажів цього товару не зростає, можливо, реклама незрозуміла покупцям тож її потрібно поміняти.
Для цього доведеться проводити тестування, перевіряти гіпотези, коригувати роботу РК та користуватися тими варінтами оголошень, що працюють.
Всі ці показники доступні в рекламному акаунті Амазон, а інформацію з облікового запису можна вивантажувати в звіти, що скачуються.
Якщо ви ще ніколи не запускали рекламу Sponsored Brands Ads, то ось кілька порад на допомогу.
Навіть якщо одразу брендова кампанія не покаже великих результатів, це привід не зупинятися. Навпаки, працюйте далі, пробуйте нові підходи й побачите, що ваша аудиторія поповниться новими, лояльними покупцями.
Amazon PPC дає всі можливості для просування свого магазину, тільки на одному форматі не зациклюйтесь. Разом вони спрацюють краще і тоді зможете на рекламі реально заробити.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.