замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
143
1

Минулого разу я писав про Sponsored Products Ads, але є ще один формат Амазон реклами – Sponsored Brands. На відміну від просування одного товару, для брендів є можливість рекламувати кілька товарів одного бренду відразу (±3 товари та логотип компанії).

Поговоримо про те, кому підходять Sponsored Brands Ads (SBA) та для яких цілей.


1. Для чого підходять Sponsored Brands Ads?

Крім своєї основної мети – реклами, Brands Ads спрямовані на підвищення впізнаваності бренду. Вони допоможуть зберегти лояльність клієнтів та зацікавити нових натиснути на ваше оголошення. Після натискання є два варіанти кінцевої сторінки:

  1. Якщо натиснути на окремий товар в оголошенні, то користувача перекине на сторінку бренду;
  2. Якщо натиснути на логотип, то відкриється сторінка-магазин компанії на платформі Амазон або окремий лендинг.

Amazon Sponsored Brands Ads up

Рис. 1 – Приклад Brands Ads вгорі сторінки

Amazon Sponsored Brands Ads bottom

Рис. 2 – Приклад Brands Ads внизу результатів пошуку

На відміну від SPA, у цьому форматі не потрібно прямої відповідності ключових слів, тому SBA має потенційно більше охоплення.

Рекламувати можна як кілька товарів одного типу (взуття, аксесуари) або основний+супутні товари.


2. Вимоги до просування SBA на Amazon

Не кожен продавець може використовувати цей тип просування Амазон. Sponsored Brands Ads доступні:

  • професійним продавцям, зареєстрованим у реєстрі брендів Amazon;
  • вендорам;
  • постачальникам книг;
  • агентствам.

Але не на всіх торгових майданчиках. Список країн, де можна використовувати цей рекламний формат, перераховано на офіційній сторінці маркетплейса.
Селлер повинен бути зареєстрованим власником бренду та доставляти товари в будь-яку точку чи адресу США.

Brands Ads недоступні для таких категорій товарів:

  • для дорослих;
  • б/в;
  • відновлені;
  • товари у закритих категоріях.

Про заборонені категорії докладніше можна дізнатися в Sponsored Advertising Guidelines and Acceptance Policies.

Загальні вимоги до використання SBA при просуванні товарів на Амазон:

  • ви – vendor або seller, що має зареєстрований бренд в Amazon Brand Registry;
  • доставляєте до країни, де йде показ вашої реклами;
  • активний акк Амазон з гарною репутацією;
  • ви продаєте товари з доступних категорій;
  • діючий спосіб оплати.

3. Де показуватимуться креативи?

Після запуску оголошення можна буде побачити на таких позиціях:

  1. У самому верху.

Позиція Top of Search означає, що показ відбувається у самому верху, перед усіма результатами пошуку. Користувач побачить логотип із товарами.

Це місце – найкраще, тому що товари отримують максимальну видимість, за рахунок цього досягається стабільно висока клікабельність оголошення та підвищується коефіцієнт конверсії.

Amazon Sponsored Brands Ads below top

Рис. 3 – Показ реклами вгорі

  1. Внизу.

Під результатами пошуку та внизу на сторінці товару можуть бути показані бренди, які стосуються запиту. Кожен веде свою сторінку з товарами компанії. Нижче цього блоку показується ще один вибраний товар.

Amazon Sponsored Brands Ads at the bottom

Рис. 4 – Показ внизу у спільній видачі

Amazon Sponsored Brands Ads bottom page

Рис. 5 – Показ унизу на сторінці товару

  1. Посередині. Якщо бренд рекламується за допомогою відео, то розміщуватись такий креатив буде серед пошукових результатів.

Amazon Sponsored Brands Ads video search

Рис. 6 – Показ серед результатів пошуку

  1. Зліва від SERP.

3 товари показуються ліворуч від основного пошуку в стовпчик разом з логотипом бренду.


4. Відмінності SBA від SPA

Незважаючи на меншу популярність формату Sponsored Brands Ads, він відрізняється від Products Ads, хоча разом вони значно збільшать віддачу від реклами (ROAS для SBA на 18% вище, ніж для SPA).

Крім формату та місць розміщення, є кілька відмінностей при настроюванні реклами на Amazon для SBA та SPA:

  • не існує автоматичних кампаній та груп оголошень;
  • для доступу до SBA не потрібно вигравати Buy Box;
  • у креативи можна додати відео;
  • посилання можна проставити на кілька продуктів відразу;
  • є додаткові метрики для аналізу продуктивності реклами (про них докладніше розповім пізніше);
  • вікно атрибуції – 14 днів (для Products Ads – 7 днів);
  • пов’язані продажі підтягуються за датою продажу, а не кліку по товару (пов’язані продажі – всі продажі товарів під одним брендом, незалежно від реалізатора).

5. Налаштування рекламних кампаній

Етапи налаштування реклами для брендів не сильно відрізняються від реклами окремих товарів (це налаштування описував у п. 3.1 статті Як рекламувати товари в Амазон).


5.1 Як налаштувати рекламу Sponsored Brands Ads на Амазон?

Після того як натиснули Створити нову кампанію вибираємо тип – Sponsored Brands.

Amazon Sponsored Brands Ads campaign type

Рис. 7 – Типи рекламних кампаній Амазон

Потім задаємо ім’я, бюджет, початкову та кінцеву дати (якщо потрібно просувати обмежену за часом пропозицію), потім вибираємо формат оголошень.

Amazon Sponsored Brands Ads format

Рис. 8 – Рекламні формати

Усього доступно 3 формати:

  1. Колекція товарів. При виборі цільової сторінки можна вибрати сторінку свого магазину на Амазоні, так і взагалі окремий лендинг.

Далі потрібно буде скласти оголошення, тобто додати логотип, 3 товару та заголовок оголошення (50 символів). Якщо вибираєте New landing page, то перед створенням креативу доведеться також вибрати продукти, які показуватимуться на лендингу.

Amazon Sponsored Brands Ads creative

Рис. 9 – Праворуч доступна область перегляду креативу

Подивитися, як виглядатиме реклама, можна на десктопі та мобільному, знизу та зверху (всього 4 варіанти перегляду).

Далі вибираємо, на чому буде засновано націлення:

  • ключові слова – у цьому типі потрібно вказати ставки (можна включити автоматичне призначення ставок), ключові та мінус-слова;
  • націлення на товари, категорії + вибрати мінус-товари (на які таргетуватися не потрібно).

Amazon Sponsored Brands Ads targeting

Рис. 10 – Опції таргетингу

  1. Якщо хочете збільшити трафік на сторінку магазину та його підсторінки товарів, вибирайте формат оголошень Store Spotlight. Налаштування таке саме, як і для першого варіанта оголошень (Product Collection).
  2. Відео. Можна також запускати рекламу єдиного товару. У SERP серед інших продуктів буде розміщено автопрограючеєся відео без звуку.

Amazon Sponsored Brands Ads serp

Рис. 11 – Відеооголошення серед результатів пошуку за запитом wallet for men

При налаштуванні можна вибрати лише один товар. Відео має бути не більше 45 секунд завдовжки та 500 Мб вагою. Через те, що відео починає програватися в беззвучному режимі, то Амазон рекомендує підв’язати субтитри та зробити перші 2 секунди залучаючими користувача перейти за посиланням.

З усіх 3-х форматів оголошень для Amazon Sponsored Brands Ads найчастіше використовуються колекція та відео. StoreSpotlight зазвичай використовують великі бренди з широким асортиментом товарів у різних категоріях через вимоги Amazon до цього типу оголошень:

  • мінімум 4 сторінки всередині магазину;
  • кожна зі сторінок має містити 1+ унікальний товар.

Після складання креативу він вирушає на модерацію до 72 години. Якщо все добре, починається показ реклами. Амазон пропонує купу метрик для вимірювання ефективності реклами, про що розпишу в наступному пункті.


6. Метрики для оцінки результатів реклами

Крім стандартних ROAS, ACoS, CTR, кліків та інших метрик, для Sponsored Brands Ads є унікальні показники ефективності реклами – New-to-brand metrics.

Вони працюють й щодо нових покупців. Новий – це той, хто нічого не купував за останні 12 місяців. За допомогою цих метрик можна відкоригувати роботу компаній та відстежити підсумки роботи РК:

  • замовлення нових покупців;
  • продажу новим покупцям;
  • кількість товарів бренду у замовленнях нових покупців;
  • відсоток продажів, зроблених новими покупцями від усіх ваших продажів;
  • процент замовлень, зроблених новими покупцями від усіх замовлень у вас;
  • відсоток товарів бренду на замовлення нових покупців від загальної кількості товарів, куплених ними.

Метрики для брендових відео:

  • покази у видимій області екрану;
  • коефіцієнт переглядів – кількість завершених переглядів відео, яке можна скипнути, поділена на кількість початкових показів;
  • CTR у видимій області екрану;
  • 5-секундні перегляди – кількість показів, коли користувач переглянув перші 5 секунд або все відео повністю;
  • відсоток 5-секундних переглядів від загальної кількості показів;
  • перший квартиль відео – кількість показів, коли рекламний ролик відтворено до кінця першої чверті його загальної тривалості;
  • середина відео – те саме, що й попереднє, лише до половини ролика;
  • третій квартиль відео – як і перший квартиль, тільки до 75%;
  • кількість показів, коли відео було переглянуто на 100%;
  • кількість показів, коли користувач включав звук на відео (саме натискав на значок включення звуку праворуч знизу ролика).

З цими показниками можна провести глибокий аналіз результативності не тільки реклами Amazon, але й зрозуміти загальний інтерес аудиторії до ваших товарів. Наприклад, відсоток показів відео, коли кастомери самі включають звук, означає, що їм цікава реклама. Але, якщо кількість продажів цього товару не зростає, можливо, реклама незрозуміла покупцям тож її потрібно поміняти.
Для цього доведеться проводити тестування, перевіряти гіпотези, коригувати роботу РК та користуватися тими варінтами оголошень, що працюють.

Всі ці показники доступні в рекламному акаунті Амазон, а інформацію з облікового запису можна вивантажувати в звіти, що скачуються.


7. Поради щодо запуску Amazon Sponsored Brands Ads

Якщо ви ще ніколи не запускали рекламу Sponsored Brands Ads, то ось кілька порад на допомогу.

  1. Не виділяйте більше 20% бюджету цього типу РК. Ви не знаєте, як цей формат покаже себе, тому немає сенсу витрачати на роботу багато. Якщо у вас добре працює SPA, то зменшення бюджету на брендову кампанію погіршить її результат.
  2. Зберіть найефективніші ключі з Sponsor Products Ads та використовуйте їх у брендових оголошеннях, якщо таргетуєтеся за ключами.
  3. Доповніть брендову товарну кампанію. Якщо у вашого бренду мінімальна впізнаваність та маленький асортимент товарів, то обов’язково використовуйте ці кампанії, що збільшити кількість своїх показів = запам’ятатись аудиторії.
  4. Зробіть цільову сторінку привабливою для покупців. Якщо реклама веде на сторінку вашого магазину на Амазоні, контент та картинка повинні подобатися користувачам.
  5. Слідкуйте за якістю продукту. Платформа дуже погано ставиться до неякісних товарів та обманів з боку продавців. Тому якщо на вас скаржаться через невідповідності товару чи умови обслуговування, то на Амазоні працювати не вийде (це стосується всіх маркетплейсів).
  6. Тестуйте креативи, відстежуйте місця показу, займіться коригуванням ставок та експериментуйте з ручним призначенням ставок.

Навіть якщо одразу брендова кампанія не покаже великих результатів, це привід не зупинятися. Навпаки, працюйте далі, пробуйте нові підходи й побачите, що ваша аудиторія поповниться новими, лояльними покупцями.

Amazon PPC дає всі можливості для просування свого магазину, тільки на одному форматі не зациклюйтесь. Разом вони спрацюють краще і тоді зможете на рекламі реально заробити.


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.