
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Стаття - переклад матеріалу з later.com.
У період ізоляції Інстаграм активно розвивається як інструмент для просування брендів і збільшення охоплення цільової аудиторії. Блогери та компанії використовують соціальну мережу для продажу своїх товарів, залучення та створення спільноти.
У жовтні 2020 щомісячна відвідуваність Інстаграма склала 1,15 мільярдів користувачів. Якщо дивитися статистику по країнах, за той же місяць дізнаємося, що найбільше популярна мережа в США - 140 млн. В Україні - всього 14 млн.
Реалії такі, що Інстаграм-маркетинг за кордоном і у нас відбувається по-різному. На вітчизняному ринку спрацюють не всі інструменти додатку, + у нас доступні не всі нові функції.
Тренди в цій статті описані у порядку значущості, в першу чергу, для українського ринку. Але звідси можна почерпнути багато корисної інформації й для роботи з аудиторією США. Наприклад, про нові фічі в Інсті, або рекомендації. Якщо ви плануєте (продовжувати) працювати в Інстаграмі у 2021, то вам чудово підійдуть наведені тенденції від Later.
Впроваджуйте, тестуйте - загалом, користуйтеся)
Хочете знати, як виглядає майбутнє маркетингу в Instagram? Ми ділимося 8 тенденціями, які визначають майбутнє маркетингу в Instagram: від інструментів електронної комерції до більш коротких відеороликів.
Пости-каруселі та меми в Instagram безумовно нікуди не подінуться у 2021 році.
Це ідеальні інструменти для зростання в Instagram, оскільки ними легко ділитися. А зі зникненням лайків ми прогнозуємо, що контент, який можна шерити та зберігати, стане ще більш важливим у 2021 році.
Ви можете піти за освітнім шляхом, як стратег Instagram Наташа Самуель, та створити пости-каруселі, повні порад і прийомів:
Рис. 1 – Пізнавальний пост Інстаграм від solstudiomarketing
Або ви можете підвищити поінформованість про соціальні проблеми та розповісти про те, як і що робити. Наприклад, як клієнт Later Future Earth:
Рис. 2 – futureearth розповідає про переробку різних видів сміття
Ще один спосіб використовувати пости-каруселі – використовуйте різні фони для однакових повідомлень, щоб ваша аудиторія могла поділитися, який зовнішній вигляд їм найбільше подобається. ICI ET NU часто публікує повідомлення як кремового, так і зеленого кольору:
Рис. 3 – Різні кольори в оформленні публікацій icietnu (однаковий текст на обох зображеннях), щоб користувачі могли самі вибрати візуал, який їм подобається більше
Створення пізнавальних постів-каруселей може підвищити залученість і охоплення, оскільки ваша спільнота, ймовірно, збереже їх (і повернеться до них пізніше) або поділиться ними зі своїми фоловерами.
Те ж саме можна сказати й про меми. Якщо все зроблено правильно, меми створюють комічний контраст і спонукають користувачів ділитися з друзями та сім’єю.
Saint Hoax відмінно порається з використанням мемів і постів-каруселей у своїй стрічці. Це безпрограшний варіант для взаємодії (вони отримують тисячі коментарів!):
Рис. 4 – Пост-карусель, що складається з мемів від sainthoax
Перш ніж включати меми у свою стратегію в соціальних мережах, важливо подумати, чи асоціюються вони з брендом. Чи має сенс для вашого бренду спілкуватися таким чином? Якщо немає, то пости з каруселлю – ваш помічник.
TikTok підкорив світ у 2020 році своїми незвичними, випадковими й креативними відео. Це була ідеальна втеча під час карантину і заборон, і він став надзвичайно популярним серед молодшої аудиторії покоління Z.
Але вони не єдині, хто любить TikTok! Мілленіали та старше покоління теж стікалися до додатка, і Instagram це помітив. Його відповідь? Instagram Reels.
Рис. 5 – Reel від ghettotwins__
Хоча Instagram Reels – це нова функція, користувачі Instagram вже показали, що їм подобається невеликий контент: понад 500 миллионов пользователей Instagram Stories щодня.
Перехід до короткого відеоконтенту може бути результатом скорочення уваги, легкості спільного використання, або можливості стати вірусним.
За допомогою Instagram Reels бренди та автори можуть створювати освітній контент, демонструвати свої продукти або послуги, і творчо розважатися.
Подивіться, як Енджі з @afroyogabyangie використовує їх для зв’язку зі своїм співтовариством:
Рис. 6 – Блогер afroyogabyangie використовує Reels для комунікації зі своєю аудиторією
У 2021 році ми прогнозуємо:
Ми думаємо, що у 2021 році відбудеться спалах мікроблогінгу в Instagram.
Ми вже знаємо, що довгі пости в моді – у 2019 році Fohr повідомив, що з 2016 року середня довжина поста збільшилася більш ніж удвічі.
І багато творців використовують Instagram як місце для розміщення довшого контенту. Наприклад, підприємець Дженні Джей, яка відома за оповіданнями у своїх постах.
Рис. 7 – Розповідь в підписі поста на сторінці justaskjenn
Довгий пост не тільки означає, що її спільнота витрачає більше часу на читання (і взаємодію) з її контентом, але й спонукає їх залишати коментарі та ділитися своїми історіями.
Ще одна причина, з якої ми прогнозуємо розквіт мікроблогів у 2021 році, це впровадження путівників в Інстаграм (інструкція ITForce по створенню).
Рис. 8 – Путівники Інстаграм
Це все ще нова функція, але якщо Instagram додасть більше функцій, таких як «збереження», путівники можуть стати основним інструментом для навчання вашої спільноти, обміну рекомендаціями та використання його в якості міні-блогу.
І якщо Instagram вирішить ще більше монетизувати їх, путівники можуть стати новим джерелом доходу для творців і брендів з впровадженням спонсорованих путівників.
Зростання соціальної активності у 2020 році виявило відсутність різноманітності у маркетинзі впливу, маркетинзі в соціальних мережах і у внутрішній культурі великих брендів.
Опитування чотирьох афроамериканців-творців контенту про їхній досвід роботи з брендами показав, що репрезентація важлива з різних причин.
Фуд-блогер Даніель Селмон дала брендам наступну пораду: «Вивчіть афроамериканців-креативників, які відносяться до вашої галузі, і знайдіть тих, хто має схожу з вами позицію і погляди, і познайомтеся з ними. Обговорюйте справедливі умови своїх контрактів і пропонуйте належну оплату з урахуванням вашого бюджету».
Рис. 9 – Пост від Даніель Селмон на сторінці followmygut
У 2020 році також спостерігається зростання числа брендів, які публічно беруть на себе відповідальність з обіцянками домогтися більшого.
Ініціатива Pull Up For Change спонукала компанії поділитися демографічними даними своїх корпоративних команд з метою впровадження змін:
Рис. 10 – Pull Up For Change закликає поділитися даними про кількість співробітників-афроамериканців у своїх компаніях
А в рамках ініціативи від 15 Percent Pledge було запропоновано передати 15% свого поличного простору підприємствам, що належать афроамериканцям:
Рис. 11 – Пост від 15percentpledge
Різноманітність і інклюзивність – давно назріла розмова в маркетинзі в соціальних мережах, і ми прогнозуємо, що це стане пріоритетом для багатьох брендів у 2021 році (і в наступний період).
Метою повинно бути впровадження різноманітності та відкритості в усі аспекти вашого бізнесу – від корпоративної штаб-квартири до доступних постів (зробити пост доступним для сприйняття для людей з порушенням слуху і зору за допомогою альтів картинок, субтитрів, заголовків і ін. інструментів Інстаграм) і лідерів думок, з якими ви співпрацюєте.
Автентичність в Instagram – це зростаюча тенденція, і ми прогнозуємо, що у 2021 році вона стане ще більш популярною.
Цього року все більше і більше інфлюенсерів використовували свої платформи, щоб ділитися менш ретельно відібраним і відфільтрованим контентом. А також обговорювати такі теми, як самотність і почуття власної гідності.
Перехід від «досконалості» до прозорості може мати велике значення: повідомлення Ріні Фрей про її вагітність і післяпологовий період часто отримують сотні коментарів.
Рис. 12 – Пост на сторінці ownitbabe
І цим користуються не тільки інфлюенсери – бренди теж вхопилися за цю тенденцію.
Компанія з виробництва канцелярських товарів Papersmiths та попросила дати пропозиції щодо поліпшення свого веб-сайту:
Рис. 13 – Пост від paper_smiths
Так само Shy Wolf Candles поділилися докладним постом про затримки в ланцюжку поставок, проблеми зі здоров’ям і зміни в команді:
Рис. 14 – Чесності пост від shywolfcandles
Відкритість і чесність стосовно ведення бізнесу (особливо під час глобальної пандемії) може створити більш сильну, більш підтримуючу спільноту та залучити трафік до вашого сайту.
Ми помітили зростаючі тенденції в розмовах про психічне здоров’я, бодіпозитив, підприємництво та багато іншого у 2020 році – й прогнозуємо, що у 2021 році з’явиться ще більше «відкритих книг».
2020 рік був роком віртуальних заходів, віртуальних конференцій і нашого лідера – “живих” відео.
Такі бренди, як Summer Fridays відомі in-person activations (популяризацією бренду наживо) для підтримки запуску продуктів або проведення масштабних заходів, пов’язаних з інфлюенсерами, були змушені змінити формат під час пандемії COVID-19.
Замість цього вони переключилися на кумедні співпраці, «домашні» Instagram Сторіp, й у співпраці з TEZZA створили набір для колажів Summer Friday x @bytezza, що ідеально підходить для самообслуговування вдома:
Рис. 15 – Колаж від summerfriday та bytezza
Оскільки масові заходи в реальному світі поки припинені, Instagram – це нове місце, де можна об’єднати ваше співтовариство.
І навіть коли світ знову відкриється, ми прогнозуємо, що віртуальні події та активація бренду залишаться. Чому?
Фізичне розташування не буде проблемою, так як ви зможете зібрати разом всіх членів вашої спільноти, де б вони не знаходилися.
Наприклад, багато заходів ЛГБТ-спільноти в цьому році відзначалися віртуально, приносячи свято тим, хто, можливо, не мав доступу до нього раніше.
«Якщо ви небінарна дитина із сільської Америки, ви вперше зможете взяти участь в такому заході нарівні з усіма іншими», – сказав генеральний директор і засновник The Phluid Project Роб Сміт.
Рис. 16 – Пост від thephluidproject з пропозицією поберегти себе
Ще одна додаткова перевага полягає в тому, що віртуальна популяризація може бути більш економічною, особливо для малого бізнесу.
Ви можете витратити більше грошей на хостингові платформи, спікерів і подарунки слухачам, і менше – на оренду місць, продавців їжі та прикраси.
Маркетинг впливу наближається до того, щоб до 2022 року стати галуззю з обігом 15 мільярдів доларів, що означає одне: інфлюенсери нікуди не подінуться.
Фактично, ми прогнозуємо, що у 2021 році маркетинг лідерів думок отримає величезний імпульс. Завдяки новим функціям електронної комерції Instagram, включаючи інструменти для творців, лідери думок зможуть розширити свою мережу й налагодити довгострокові партнерські відносини з брендами.
Рис. 17 – Пост про партнерство з інфлюенсерами від fohr.co
Один важливий фактор, який слід враховувати при прогнозуванні майбутнього маркетингу впливу? Довгострокові наслідки пандемії COVID-19 для рекламної індустрії.
Ми думаємо, що у зв’язку зі скороченням витрат на рекламу в традиційних форматах, таких як зовнішня реклама (реклама поза домом), і збільшенням екранного часу в соціальних мережах, бренди переорієнтуються на онлайн-маркетинг.
І тут у гру вступають інфлюенсери.
Згідно з дослідженням Fohr, майже 80% лідерів думок повідомили про збільшення залученості своєї аудиторії в березні 2020 року, і ми не очікуємо, що найближчим часом ця цифра зменшиться.
Рис. 18 – Інфографіка від Fohr про збільшення та зменшення залученості аудиторій в інфлюенсерів
Оскільки бренди виділяють більше коштів на маркетинг лідерів думок, а лідери думок експериментують з новими інструментами для творців, в наступному році індустрія маркетингу впливу стане захоплюючим місцем!
Ось ще кілька прогнозів щодо тенденцій у маркетинзі інфлюенсерів у 2021 році:
2020 став роком, коли Instagram продовжив своє прагнення стати цифровий вітриною для брендів і авторів.
З появою Instagram Shopping, з’явився більш зручний спосіб пошуку товарів, доступних для покупок. Що дало користувачам можливість «Переглядати магазини», переглядати «Вибір редакції» та багато іншого.
Рис. 19 – Вітрина Інстаграм
І це не єдина функція електронної комерції в наборі інструментів Instagram.
За минулі роки Instagram випустив такі інструменти електронної комерції, як:
Чому в останні місяці багато з цих функцій стали доступні в усьому світі, чому все більше уваги приділяється інструментам електронної комерції?
Відповідно до прес-релізу від травня 2020 року, це була реакція на пандемію COVID-19:
“Прямо зараз багато малих підприємств зазнають труднощів, а з закриттям магазинів все більше прагнуть вивести свій бізнес в онлайн.
Наша мета – зробити покупки зручними та дати можливість будь-кому: від власника малого бізнесу до глобального бренду, використовувати наші програми для зв’язку з покупцями.
As of today you can shop with Reels. Creators can tag products in Reels, and, if you're interested, you can find out more about them inline. I'm excited to see how this helps people find and share new things you love. pic.twitter.com/vA26LF6Bpm
— Adam Mosseri (@mosseri) December 10, 2020
Рис. – Адам Мосері анонсував у Твіттері можливість здійснювати покупки за допомогою Reels
Те, що колись було додатком для обміну гарними фотографіями, стає повноцінною платформою електронної комерції, яка дозволяє брендам та авторам монетизувати свій контент. І ми не думаємо, що Instagram найближчим часом сповільниться.
2021 рік не за горами, і з урахуванням того, що відбувається так багато змін, може бути важко планувати майбутнє.
Але з цими 8 тенденціями ви будете краще підготовлені до майбутнього маркетингу в Instagram і зможете почати розподіляти ресурси, необхідні для вашої стратегії Instagram на 2021 рік.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.