
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Хочете знати, як залучити підписників в Instagram, не використовуючи при цьому накрутку підписників чи інші методи спаму?
Хоча це не так просто, як було колись, залучити більше підписників в Instagram все ще можливо... вам просто потрібно знати правильну тактику! Про це й поговоримо.
Регулярно публікуючи контент, ви, по суті, даєте підписникам знати, чого очікувати від вас – будь то щоденні історії в Instagram, відеоролик раз в 2 тижні чи кілька публікацій в стрічці на тиждень.
Рис. 1 – Регулярні публікації підвищують лояльність аудиторії
Регулярність допоможе збільшити залученість в Instagram. Користувачі звикають бачити регулярний контент від вас, і стають більш лояльними до вашого акаунту та до бренду в цілому.
Постійно постити, звичайно ж, не завжди легко, особливо, якщо ви не тільки створюєте контент, але й займаєтеся іншими процесами. Для цього можна використовувати сервіси відкладеного постингу Postmypost, SMMplanner або c допомогою Facebook Business Suite для ПК.
Якщо ви дуже зайняті, щоб виставити публікацію в запланований проміжок, такі сервіси допоможуть заощадити час, але контент у вас повинен буде бути заздалегідь підготовлений.
Порада: експериментуйте з частотою публікації та дивіться, як реагує ваша аудиторія. Якщо бачите зростання чисельності абонентів, і їх залученості від щоденних публікацій (або постинга через день), робіть пости щодня!
Згідно з дослідженнями, перше враження формується за 7 секунд, а іноді і за менший час.
Ім’я профілю, аватар, опис – все це формує перше враження про акаунт та може вплинути на рішення підписуватися, чи ні.
Перший крок – підібрати аватар. Він повинен містити логотип марення або фото крупним планом власника акаунта. Якщо це фото, то воно може відображати сферу діяльності чи просто інше приватне фото, що виділяється.
Далі необхідно якісно заповнити основну інформацію профілю. Строка Ім’я профілю індексується в пошуку Instagram, тому повинна бути заповнена з урахуванням цього.
Рис. 2 – Опис профілю та ім’я профілю допоможуть зрозуміти, чим ви займаєтеся
Далі необхідно заповнити опис профілю, воно відіграє важливу роль при першому “ знайомстві ”. Його завдання – розповісти те, чим ви займаєтеся, чим відрізняєтеся від конкурентів та чим можете бути корисні. Варто враховувати, що опис містить всього 150 символів й інформацію потрібно вмістити в цю кількість.
Рис. 3 – Зустрічають по одягу
Якщо у вас після заповнення опису профілю ще залишилися символи, ви також можете вказати свої цінності.
Після заповнення шапки профілю можна переходити до оформлення стрічки. Фото повинні бути хорошої якості й показувати ваш продукт. Професійна зйомка допоможе створити фото, які привернуть увагу та створять хороше перше враження.
Є безліч варіантів оформлення стрічки, важливо вибрати ту, яка буде відгукуватися у вашій аудиторії. Наприклад, це може бути оформлення в єдиній кольоровій гамі.
Рис. 4 – Колірна гамма викликає певний настрій та враження
Щоб урізноманітнити аккаунт, можна додавати фото з текстом у візуал. Такі пости урізноманітнюють стрічку й допоможуть в навігації.
Рис. 5 – Фото з текстом здатні розбавити стрічку
Якщо через специфіку вам не підходять регулярні фотозйомки, можна підготувати колажі. Їх можна робити або на окремими постами, або ж взагалі наповнювати ними повністю весь профіль.
Рис. 6 – Колажі
Приділяйте час оформлення вашій сторінці, враховуючи не тільки свою думку, а й реакцію підписників на контент, який публікується.
Рис. 7 – Загальний вигляд публікацій профілю сильно впливає на перше враження
Радимо вам дотримуватися однієї стратегії просування, яка добре відображає ваш бренд й відгукується аудиторії, яка згодом захоче на вас підписатися, або регулярно взаємодіяти, якщо вже підписана.
Це цікавий та творчий спосіб збільшити свою аудиторію (в кого він доступний, в Україні поки що ні). Чому? У них неймовірне охоплення (ви можете отримати тисячі переглядів), і якщо ваш акаунт відкритий, їх можна виявити на вкладці Рілс.
Є багато способів застосування Reels для бізнесу — ми бачили поради та рекомендації, навчальні відеоролики, залаштунковий контент та багато іншого.
Рис. 8 – Reels
І оскільки Instagram недавно оголосив, що це більше не просто « додаток для обміну фотографіями, », непогано було б включити у свою стратегію більше відеоконтенту (чи ефективніший цей формат за ТікТок, читайте в нашій порівняльній статті).
Колаборації або спільні маркетингові кампанії для вашого бізнесу можуть принести дуже хороші результати – вони швидко стають одним з найбільш популярних способів привернути підписників в Інстаграм.
Співпраця з компаніями та брендами, які поділяють ваші погляди, дозволить вам залучити нову зацікавлену аудиторію.
Рис. 9 – Партнерство дає доступ до нової аудиторії
Рис. 10 – Партнерство дає доступ до нової аудиторії
І навіть більше: спільні маркетингові кампанії необов’язково повинні бути складними й дорогими!
Набагато важливіше те, з ким саме ви співпрацюєте. Потрібно бути впевненим в тому, що це взаємовигідне партнерство з користю для обох аудиторій.
Засновниця @Collabosaurus – інструменту, який об’єднує бренди для співпраці й партнерства Джес Руфус має власну думку щодо колаборацій в соцмережі. За її словами, така співпраця може бути дуже ефективним, подвоїти охоплення, будучи у 25 разів дешевше digital-реклами.
Просування вашого акаунту на вашому ресурсі – ще один робочий спосіб залучити підписників, і це теж нескладно.
Стрічку вашої сторінки Інстаграм можна “ вбудувати ” на сайт, щоб відвідувачі сайту могли побачити актуальні пости й перейти для ознайомлення та підписки.
Багато конструктори сайтів навіть пропонують шаблони зі змінними параметрами для вбудовування вашої стрічки.
Рис. 11 – Приклад розсилки з завуальованим пропозицією підписатися в Інстаграм
Рис. 12 – Ще один приклад
Точно так же, якщо у вас є зацікавлена у вашій розсилці аудиторія, ви можете підштовхнути їх підписатися на вас ще й в Інстаграм, щоб знайти інший спосіб зв’язку.
Один з найефективніших способів зростання в Instagram – взаємодіяти з аудиторією.
По словам Сари Ніколь Лендрі, взаємодія з іншими акаунтами неймовірно важлива: вона віддає половину свого 8-ми годинного робочого дня на спілкування зі спільнотою. Сара відповідає на повідомлення, залишає коментарі до повідомлень інших користувачів й активно проявляє себе на подібних їй сторінках.
Прагнення Сари до взаємодії зі своїм співтовариством в поєднанні зі створенням автентичного контенту дозволило їй вирости з 70 тисяч до 1,7 мільйона підписників менш ніж за два роки.
Якщо у вас немає чотирьох годин на те, щоб займатися цими активностями в Інстаграм, обов’язково перевіряйте та відповідайте на коментарі та повідомлення хоча б 1-2 рази на день.
Якщо ви хочете збільшити кількість підписників в Інстаграм, погляньте на внутрішню статистику Інстаграм. Це відмінне місце для початку розвитку акаунта.
Рис. 13 – Аналітика Інстаграм
За допомогою аналітики ви зможете зрозуміти, з яким типом контенту ваше співтовариство взаємодіє найбільше, де вони живуть й коли найбільш активні.
Цей рівень розуміння важливий для створення контент-стратегії, яка збільшить число ваших підписників – без неї ви, по суті, працюєте в темряві.
Залучення нової аудиторії в Інстаграм вимагає креативності, часу й наслідуванню рад, про які ми писали вище. Ці рекомендації допоможуть збільшити залученість вашої аудиторії та залучити нову без покупок й ботів.
Слідкуйте за тим, щоб ваші публікації в соцмережі:
Шукайте партнерів та співпрацюйте з однодумцями, спілкуйтеся зі своєю аудиторією і просувайте свій акаунт Інстаграм у себе на сайті та в email-розсилці. Тоді охоплення й кількість підписок будуть збільшуватися дуже швидко.
Тільки комплексний підхід допоможе вам добитися позитивного результату.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.