замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
868
6

Вже кілька років говорять про те, що email-маркетинг вмирає.

Але у зв'язку з поточною ситуацією в країні та світі, він навпаки став набирати обертів, тому що все більше користувачів переходить за покупками в онлайн. Крім того, минулорічні тренди в автоматизації та персоналізації повідомлень прискорюються і впроваджуються компаніями все активніше.

За прогнозами багатьох сервісів для роботи з розсилками, популярність email у 2021 році зросте ще на 20-30%. Але одними промо ситий не будеш.

Що ж потрібно налаштувати й підготувати, щоб залишатися на хвилі й пожинати всі плоди інструменту вже на старті?


1. Автоматизація

Мені на пошту щодня приходить безліч розсилок: красиво оформлені шаблони, приємний текст, але листи відчужені. Та ж інформація без змін приходить ще сотням людей.

В тренді сьогодні індивідуальний підхід. Користувачі не люблять ділитися особистою інформацією, але вони не проти персоналізації.

Що це означає?

Автоматизація розсилки дає налаштувати параметри, в яких змінюватиметься інформація в залежності від наявності особистих даних (назви міста, імені, віку, дати народження і т. п.). Використання таких маркерів у темі та тілі листа багаторазово підвищує клікабельність та конверсійність розсилки, тому що клієнт відчуває, що звертаються саме до нього, а не до всіх одразу.

Добре працюють тригерні розсилки – вони допомагають комунікувати з користувачем протягом усього клієнтського шляху.

Тригерні розсилки простими словами – це листи, які автоматично відправляються після вчинення дій на сайті: реєстрації, покупки, додавання товару в кошик.

Налаштування відбувається один раз, і після запуску тригерів (подій) повідомлення відправляються вже без участі фахівця.

Прикладом тригерної розсилки може бути:

  • лист-привітання зі святом і добірка товарів для подарунка;
  • подяка за покупку зі знижкою на товар;
  • вітальний лист, в якому компанія розповідає про себе;
  • лист-рекомендація на основі вже придбаних товарів і ін..

Приклади кинутих кошиків та переглядів:

Емейл тренды

Рис. 1 – Магазин товарів для тварин, стандартний варіант листа

Щось середнє між кинутим кошиком та переглядом від Booking.

Тренды емейл

Рис. 2 – Кинутий кошик з добіркою схожих товарів у категорії

Емейл 2021

Рис. 3 – Кинутий кошик спеціально до Чорної П’ятниці (врахували розпродаж та підготували окремий лист на цей період)

Тренды емейл 2021

Рис. 4 – Цікаве рішення оформлення листа

Автоматизація допомагає готуватися заздалегідь до розсилки. Вам не потрібно буде похапцем щось вигадувати.


2. Мінімалізм

Увага користувача розсіюється між сотнями повідомлень з соцмереж і робочих чатів. В такому темпі на читання листа з розсилки залишається пара секунд. За цей час потрібно встигнути так зачепити потенційного клієнта, щоб він захотів перейти за посиланням й придбати запропонований продукт.

Фокус від листів з торговельними галереями все більше зміщується:

  • до одного лаконічного оферу;
  • декількох чітко сформульованих пропозицій, доповнених креативною графікою.

Кількість тексту також скорочується. Писати потрібно мало й по суті – заїжджена, але вічно працююча рада. Залиште довгі тексти передплатникам видавництв книг – там аудиторія любить читати.


3. Гейміфікація та залучення

Велика частина розсилок складається тільки з тексту і картинки. Усі до цього звикли, тому вміст листа скролять вниз і закривають (сама іноді так роблю).
Але якщо помістити в тіло листа невигадливу гру з бонусами, то користувач з більшою ймовірністю залишиться й зіграє. Клієнту буде приємно мати справу з вами, тому що ви розбавили його дозвілля, підняли настрій, подбали про нього.

Інтерактив в листах може істотно підвищити показник залученості за умови правильної сегментації аудиторій.

Тренды 2021 емейл

Рис. 5 – Цікавий лист з хорошим залученням читача. При цьому ніяких додаткових розробок не знадобилось

2021 тренды емейл

Рис. 6 – Лист із закликом зіграти на зовнішньому ресурсі

email

Рис. 7 – Лист із динамічними елементами

Email gif

Рис. 8 – Лист з використанням АМР

2021 емейл тренды

Рис. 9 – У прикладі використаний ефект роловера, за допомогою якого можна відкривати подарунки, що сподобалися

Email gif

Рис. 10 – Лист з грою

Й приклад листа з гейміфікацією та з підготуванням продажу всередині.


4. Омніканальність

Компанії з омніканальним підходом мають можливість здійснювати безшовну, персоналізовану комунікацію з клієнтами.
Простіше кажучи, омніканальність передбачає спілкування з підписниками у будь-якому зручному для користувача каналі комунікації, що робить для користувача досвід єдиним та доброчинно впливає на роботу маркетингу в цілому.

Омніканальність часто плутають з мультиканальністю. Але перше – це скоріше наступний крок другого.
Такий підхід не має на увазі розсилки одного і того ж повідомлення по всіх каналах (пошта, телефон, смс-повідомлення), а дозволяє взаємодіяти з клієнтом, починаючи в одному каналі, і продовжуючи в іншому.

Однак, попри актуальність такої взаємодії, навряд чи в цьому напрямку будуть суттєві зрушення в найближчий рік. Мало хто готовий використовувати такий підхід, тому як він витратний фінансово і ресурсно. Хоча свої плоди він точно принесе, не всі дозріли до таких вкладів.

Проте тішить тенденція використання чат-ботів. Шкода тільки, що працюють вони “замість”, а не “разом” з іншими каналами.

2021 email тренды

Рис. 11 – Приклад омніканального ланцюжка в Esputnik

Обирайте той, що буде цікавим вашому користувачу.


5. Конкуренція за увагу

Можна сказати, що конкуренція – це не тренд, а головний біль будь-якого бізнесу, який використовує емейл-маркетинг для просування бренду.

З кожним роком кількість листів в поштовій скриньці зростає. Для залучення й утримання уваги користувача потрібні нові плюшки, обов’язково тестування креативів й відхід від набридлих та вже неробочих методів.
З іншого боку, конкуренція змушує емейл-маркетологів прогресувати, знаходити нові методи та можливості достукатися до ЦА. На українському ринку ще є куди розвиватися й рости.


Висновок

Тренди емейл-маркетингу на 2021 рік передбачають розвиток та максимальну персоналізацію розсилки листів шляхом автоматизованого збору та використання даних про відвідувачів.

  1. Правильно сегментовану аудиторію можна зацікавити, додаючи інтерактив в тіло листа, тим самим підвищуючи залученість.
  2. Не варто розміщувати повне меню сайту в листі, підберіть кілька пропозицій й оформіть їх, не перевантажуючи інтерфейс повідомлення.
  3. Використовуйте чіткий CTA, який поєднується з темою емейлу та розвивайте всі доступні канали для спілкування з ЦА.

Конкуренція буде невпинно зростати. І для того, щоб залишатися в лавах лідерів, необхідно постійно працювати з базою контактів, радуючи їх новими та креативними підходами до ведення розсилки.

Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.