
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Вже кілька років говорять про те, що email-маркетинг вмирає.
Але у зв'язку з поточною ситуацією в країні та світі, він навпаки став набирати обертів, тому що все більше користувачів переходить за покупками в онлайн. Крім того, минулорічні тренди в автоматизації та персоналізації повідомлень прискорюються і впроваджуються компаніями все активніше.
За прогнозами багатьох сервісів для роботи з розсилками, популярність email у 2021 році зросте ще на 20-30%. Але одними промо ситий не будеш.
Що ж потрібно налаштувати й підготувати, щоб залишатися на хвилі й пожинати всі плоди інструменту вже на старті?
Мені на пошту щодня приходить безліч розсилок: красиво оформлені шаблони, приємний текст, але листи відчужені. Та ж інформація без змін приходить ще сотням людей.
В тренді сьогодні індивідуальний підхід. Користувачі не люблять ділитися особистою інформацією, але вони не проти персоналізації.
Що це означає?
Автоматизація розсилки дає налаштувати параметри, в яких змінюватиметься інформація в залежності від наявності особистих даних (назви міста, імені, віку, дати народження і т. п.). Використання таких маркерів у темі та тілі листа багаторазово підвищує клікабельність та конверсійність розсилки, тому що клієнт відчуває, що звертаються саме до нього, а не до всіх одразу.
Добре працюють тригерні розсилки – вони допомагають комунікувати з користувачем протягом усього клієнтського шляху.
Тригерні розсилки простими словами – це листи, які автоматично відправляються після вчинення дій на сайті: реєстрації, покупки, додавання товару в кошик.
Налаштування відбувається один раз, і після запуску тригерів (подій) повідомлення відправляються вже без участі фахівця.
Прикладом тригерної розсилки може бути:
Приклади кинутих кошиків та переглядів:
Рис. 1 – Магазин товарів для тварин, стандартний варіант листа
Щось середнє між кинутим кошиком та переглядом від Booking.
Рис. 2 – Кинутий кошик з добіркою схожих товарів у категорії
Рис. 3 – Кинутий кошик спеціально до Чорної П’ятниці (врахували розпродаж та підготували окремий лист на цей період)
Рис. 4 – Цікаве рішення оформлення листа
Автоматизація допомагає готуватися заздалегідь до розсилки. Вам не потрібно буде похапцем щось вигадувати.
Увага користувача розсіюється між сотнями повідомлень з соцмереж і робочих чатів. В такому темпі на читання листа з розсилки залишається пара секунд. За цей час потрібно встигнути так зачепити потенційного клієнта, щоб він захотів перейти за посиланням й придбати запропонований продукт.
Фокус від листів з торговельними галереями все більше зміщується:
Кількість тексту також скорочується. Писати потрібно мало й по суті – заїжджена, але вічно працююча рада. Залиште довгі тексти передплатникам видавництв книг – там аудиторія любить читати.
Велика частина розсилок складається тільки з тексту і картинки. Усі до цього звикли, тому вміст листа скролять вниз і закривають (сама іноді так роблю).
Але якщо помістити в тіло листа невигадливу гру з бонусами, то користувач з більшою ймовірністю залишиться й зіграє. Клієнту буде приємно мати справу з вами, тому що ви розбавили його дозвілля, підняли настрій, подбали про нього.
Інтерактив в листах може істотно підвищити показник залученості за умови правильної сегментації аудиторій.
Рис. 5 – Цікавий лист з хорошим залученням читача. При цьому ніяких додаткових розробок не знадобилось
Рис. 6 – Лист із закликом зіграти на зовнішньому ресурсі
Рис. 7 – Лист із динамічними елементами
Рис. 8 – Лист з використанням АМР
Рис. 9 – У прикладі використаний ефект роловера, за допомогою якого можна відкривати подарунки, що сподобалися
Рис. 10 – Лист з грою
Й приклад листа з гейміфікацією та з підготуванням продажу всередині.
Компанії з омніканальним підходом мають можливість здійснювати безшовну, персоналізовану комунікацію з клієнтами.
Простіше кажучи, омніканальність передбачає спілкування з підписниками у будь-якому зручному для користувача каналі комунікації, що робить для користувача досвід єдиним та доброчинно впливає на роботу маркетингу в цілому.
Омніканальність часто плутають з мультиканальністю. Але перше – це скоріше наступний крок другого.
Такий підхід не має на увазі розсилки одного і того ж повідомлення по всіх каналах (пошта, телефон, смс-повідомлення), а дозволяє взаємодіяти з клієнтом, починаючи в одному каналі, і продовжуючи в іншому.
Однак, попри актуальність такої взаємодії, навряд чи в цьому напрямку будуть суттєві зрушення в найближчий рік. Мало хто готовий використовувати такий підхід, тому як він витратний фінансово і ресурсно. Хоча свої плоди він точно принесе, не всі дозріли до таких вкладів.
Проте тішить тенденція використання чат-ботів. Шкода тільки, що працюють вони “замість”, а не “разом” з іншими каналами.
Рис. 11 – Приклад омніканального ланцюжка в Esputnik
Обирайте той, що буде цікавим вашому користувачу.
Можна сказати, що конкуренція – це не тренд, а головний біль будь-якого бізнесу, який використовує емейл-маркетинг для просування бренду.
З кожним роком кількість листів в поштовій скриньці зростає. Для залучення й утримання уваги користувача потрібні нові плюшки, обов’язково тестування креативів й відхід від набридлих та вже неробочих методів.
З іншого боку, конкуренція змушує емейл-маркетологів прогресувати, знаходити нові методи та можливості достукатися до ЦА. На українському ринку ще є куди розвиватися й рости.
Тренди емейл-маркетингу на 2021 рік передбачають розвиток та максимальну персоналізацію розсилки листів шляхом автоматизованого збору та використання даних про відвідувачів.
Конкуренція буде невпинно зростати. І для того, щоб залишатися в лавах лідерів, необхідно постійно працювати з базою контактів, радуючи їх новими та креативними підходами до ведення розсилки.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.